Enheten HR Payroll har till uppgift att erbjuda och utveckla personal- och löneadministrativa tjänster och verktyg för Swedbank och Sparbankerna. Vi är 22 löne- och systemspecialister som tillsammans med HR Helpdesk finns i Östersund. Vår huvudsakliga uppgift är att betala ut löner och andra ersättningar till anställda i Swedbanks svenska verksamhet samt flertalet Sparbanker.
Eftersom en av våra medarbetare ska vara föräldraledig söker vi nu en vikarie under perioden juni till oktober 2019.
Kompetenser som krävs för att lyckas i rollenVi söker dig som älskar siffror och att tillsammans med arbetskamrater leverera stabilt resultat med kvalitet – rätt lön i rätt tid till rätt person. Du stimuleras även av kvalitets- och förbättringsarbete. För att klara jobbet behöver du ha utbildning till lönespecialist eller erfarenhet av lönearbete, gärna inom en stor organisation. Vi lägger även stor vikt vid dina personliga egenskaper, framför allt att du vill agera utifrån vår värdegrund: öppen, enkel och omtänksam.
Du kanske tidigare har jobbat medDu kommer till ett kompetent och härligt gäng, som tillsammans verkligen vill uppnå resultat. Här delar vi med oss av glädjeämnen och utmaningar, likväl som kompetens och kunnande.
Vi kommer att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Inte något för dig? – tipsa en kollega om jobbet!
24-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!