Spendrups vision är att vara ett bryggeri i världsklass. Vår mission är att med kreativ kraft, långsiktigt ansvarstagande och passion skapa smakupplevelser och relationer i världsklass.
Servicereklamationer är en avdelning inom Kundservice och Dryckesteknik. Servicereklamationer arbetar mot i stort sett alla avdelningar inom Spendrups, dess dotterbolag samt mot deras kunder. Dagligen hanteras stora orderflöden blandat med administration, telefonsupport och felsökning. Här får du en unik chans till insikt i Spendrups flöden, både internt och mot kund.
För att lyckas i jobbet behöver du vara organiserad, lugn, stresstålig och social. Du har lätt för siffror samt att ta till dig och delge information. Som sommarjobbare kommer du att assistera den ordinarie personalen i de dagliga arbetsuppgifterna. Som person kan du arbeta lika bra självständigt som i grupp. Du ser på arbetet med nyfikenhet och har viljan att ständigt lära dig nya saker. Arbetsplatsen är belägen på huvudkontoret i Vårby och arbetstiden är förlagd 08:00-17:00
Exempel på arbetsuppgifter;
Kvalifikationer och personliga egenskaper
Din ansökan
Vi tar tacksamt emot ditt CV samt personliga brev där du beskriver dina kompetenser, erfarenheter och resultat på ett utförligt sätt. Vi kommer att gå igenom ansökningarna efter hand och intervjuer kommer ske löpande.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater efter sitt godkännande kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Samtliga tjänster på Spendrups omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. De avtal vi går under är Unionen, Sveriges Ingenjörer, Ledarna och Livsmedelsarbetareförbundet.
Sista ansökningsdag: 19 april
Tillträdesdag: enligt överenskommelse
Varaktighet/arbetstid: Heltid/visstid ( sommarperioden)
Placeringsort: Vårby, Stockholm
29-02-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!