Om tjänsten
Rollen innebär:
- Att kontinuerligt utbilda och stötta våra kunder när de har frågor om hur man kan använda produkten på bästa sätt.
- Göra “health checks” på alla aktiva kunder, för att se vad de kan göra bättre, samt ge konkreta tips till hur de kan göra för att bli än bättre.
- Se till att kunderna (tillsammans med säljarna) onboardas till verktyget på bästa möjliga sätt.
- Tillsammans med grundarna bygga upp Customer Success-avdelningen från grunden, där rätt personer och processer ska sättas för snabb tillväxt.
- Att arbeta med produktutveckling genom att vara kontaktpunkten mellan kunderna och utvecklingsteamet.
- Hjälpa säljteamet identifiera vilka kunder som det finns möjlighet att mersälja på.
- Hantera inkommande ärenden i vår supportchatt
För att lyckas i rollen, tror vi att du:
- Har tidigare erfarenhet i kundnära roller.
- Älskar att prata med kunder, samt lösa problem.
- Kan ta mycket eget ansvar, och är inte rädd för att ta egna initiativ.
- Är flytande i engelska och svenska, i både tal och skrift. Tredje språk meriterande!
- Är en positiv och glad människa som alltid kan se möjligheterna i varje situation.
- Är en ödmjuk team player.
Erbjudande:
- SL-kort
- Friskvårdsbidrag på 6000 SEK per år.
- Flexibel arbetstid.
- Mycket aktiviteter med företaget och kollegorna.
Det kommer att erbjudas alla möjligheter till personlig utveckling. Vi söker en lagspelare som vill växa i samma takt som vi gör, därför är allt möjligt! Kanske vill du få personalansvar över ditt eget Customer Success-team? Eller öppna vårt nästa kontor?
Om du tycker det låter intressant och skulle vilja lära dig mer, så kan du bara söka positionen genom the Hub.
Extra information
- Status
- Stängd
- Önskad utbildningsnivå
- Universitet/Högskolestudier
- Ort
- Stockholm
- Typ av kontrakt
- Heltidsjobb (förstajobb), Heltidsjobb (erfaren)
- Typ av jobb
- Ekonomi / Juridik
- Körkort önskas
- Nej
- Tillgång till bil önskas
- Nej
- Personligt brev krävs
- Nej
Stockholm | Ekonomi / Juridik | Heltidsjobb (förstajobb) | Heltidsjobb (erfaren) | Universitet/Högskolestudier