Tänk om du kunde jobba med framtidens hållbara produkter?
Vi söker nu efter en Technical Service Manager som vill arbeta med att skapa goda och långsiktiga kundrelationer. Med din tekniska kompetens kommer du att hjälpa kunder inom förpackningsindustrin att använda BillerudKorsnäs produkter på rätt sätt. Vårt papper används för att förpacka en mängd olika produkter, såsom medicinska produkter, hygienartiklar och livsmedel. Detta är rollen för dig som trivs i en konsultativ roll med stora kontaktytor och samarbete både på lokal och internationell nivå.
Om tjänsten
I rollen som Technical Service Manager kommer du att ge tekniskt stöd och rådgivning både internt inom BillerudKorsnäs och till våra kunder. Du kommer att tekniskt ansvara mot kunder avseende produktfrågor, problemlösning och reklamationshantering samt hjälpa kunder att använda våra produkter på ett optimalt sätt.
I arbetet ingår att utveckla våra tekniska kundkontakter och vårt applikationskunnande. Du kommer att vara länken mellan marknad, produktion och utveckling och där vara en viktig part för att vidareutveckla våra produkter och vårt serviceerbjudande. En viktig uppgift är också att ge återkoppling från marknaden till produktionsorganisationen.
Kvalifikationer
Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen är du en skicklig kommunikatör som trivs med många kontaktytor. Du har god förmåga att sätta dig in i olika kunders behov och processer för att kunna föreslå lämpliga lösningar. För det krävs det att du är lyhörd, analytisk och en lagspelare. Vidare har du ett strategiskt och metodiskt tillvägagångssätt i ditt arbete och brinner för problemlösning.
Tjänsten är placerad i Skärblacka.
29-02-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!