Med välutbildade skönhetsexperter i 250 butiker, erbjuder KICKS personliga och inspirerande skönhetstjänster och runt 25 000 produkter från 300 varumärken.
KICKS arbetar ständigt för att utveckla och förbättra kundupplevelsen. Vår övertygelse är att vi skapar en kundupplevelse i världsklass genom våra engagerade och professionella medarbetare. KICKS har idag Flagship i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Våra Flagships är våra skönhetstempel där vi skapar upplevelsebaserad handel med en hög andel services.
Som Flagship Manager på KICKS är du ansvarig för våra fem flagshipbutiker i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Du arbetar nära dina lokala Flagship Store Managers samt deras lokala ledningsgrupper och genom affärsmässigt, värderingsstyrt och coachande ledarskap, utvecklar du både medarbetare och långsiktigt goda resultat.
Rollen som Flagship Manager på KICKS innebär att du inom ramen för konceptet har stor personlig frihet och ansvar att nå uppsatta mål. Du har resultat och lönsamhetsansvar för våra flagships i Norden samt har ett nära samarbete med våra leverantörer och samarbetspartners. En del av rollen är att ta strategiskt ansvar för utvecklingen av upplevelsebaserad retail men framförallt att implementera detta genom konkreta åtgärder inom kedjan. Du säkerställer även det konceptuella uttrycket och utvecklingen i våra flagshipbutiker.
Arbetet kräver ett närvarande ledarskap vilket innebär en hel del resor. Detta medför även att du behöver en god kommunikativ förmåga att föra ut budskap på ett professionellt och tydligt sätt.
Som Flagship Manager på KICKS förväntas du arbeta självständigt, ta egna initiativ och ha förmågan att se och förstå helheten i konceptet. För att lyckas i rollen har du drivet och viljan att nå uppsatta resultatmål och kontinuerligt driva utveckling som ökar kundupplevelsen för våra kunder.
Vi söker dig som:
På KICKS arbetar du i en snabbrörlig miljö. Du har förmågan att fatta beslut och prioritera när det är högt tempo. För att trivas på KICKS har du ett personligt driv, är positiv, och har en prestigelös inställning. Du brinner för kundupplevelsen och att få andra människor att utvecklas.
Tillsammans med dina kollegor arbetar du för att stödja företagets vision och affärsidé. Våra värderingar: Engagemang, Professionell, Personligt, Lustfyllt och Ledande visar vägen i allt vi gör.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och du rapporterar till CSO, Nina Borgström.
Är du den vi söker? Välkommen in med din ansökan redan idag då vi intervjuar löpande. I den här rekryteringen samarbetar vi med
Prisvinnande utbildning
Nordens ledande skönhetskedja
Värderingsstyrt företag
Marknadsledande
Positiv och lustfylld arbetsplats
Högt engagemang
Hållbarhet
Värderar mångfald och jämställdhet
Dynamiskt och framåtsträvande
28-02-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!