Nu söker vi en löneadministratör till vår kund i Stockholm. Vår kund är en bank och du kommer att tjänstgöra som löneadministratör. Tjänsten är ett konsultuppdrag på sex månader, initialt, med beräknad start den 1 september. Tjänsten är beräknad att uppgå till en tjänstgöringsgrad om ca 60%.
Arbetsuppgifter:
Som löneadministratör hos vår kund kommer dina primära arbetsuppgifter vara registrering och filhantering till och från Hogia Lön Plus. I din roll har du ett nära samarbete med HR och Finance/Accounting, och en stor del av arbetet innebär även informations- och kunskapsdelning med anställda och chefer. Du är delaktig i hela löneprocessen och arbetar även med övriga vanligt förekommande uppgifter inom löneadministration.
Vem är du?
Vi söker dig som har ca 3 års erfarenhet i en roll som löneadministratör. Du är serviceminded och gillar människor, samt har ett stort intresse för siffror. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. Vi tror att du som söker starkt prioriterar struktur, planerar arbete i förväg, och organiserar och prioriterar aktiviteter effektivt. Du sätter själv upp och håller deadlines.
Har du erfarenhet av Hogia Lön Plus sedan tidigare, så är det meriterande.