Inaktiv platsannons

Kundserviceagent - Coop Online i Kungens Kurva

Om tjänsten

Är du personen som brukar berätta om att Jeff Bezos byggde ett alarm som barn för att hålla ute sina syskon? Tycker du att Jack Ma skulle kunna ersätta Granen vilken dag som helst? I så fall låter det som att du brinner lika mycket för e-handel och digitalisering som vi.


Vilka är Coop Online?

På Coop Online sitter vi i framsätet när det kommer till utveckling av en av de största branscherna som börjar gå över till e-handel; nämligen dagligvaruhandeln. Att handla mat på nätet beräknas växa med hela 30 % under 2019 och fortsätta växa snabbt i många år framöver. Det saknar motstycke i någon annan bransch, men givetvis nöjer inte vi oss där. Vi har stora ambitioner vilket innebär ett högt tempo och ett konstant utvecklande av alla våra kanaler. Och vi älskar det. Att ha roligt på jobbet, med högt till tak och ett sammansvetsat team som sporrar varandra och siktar på stjärnorna tillsammans - det är viktigt för oss.

Alla företag säger att deras kunder är det viktigaste, men vi på Coop kan säga det med en helt annan stolthet givet att våra medlemmar faktiskt äger Coop. Därför är det centralt för oss att alltid ge våra kunder lite extra kärlek. Som agent inom vår kundtjänst ansvarar du för att på daglig basis ge våra kunder och medlemmar denna extra dos kärlek.

Du kommer med andra ord vara en av våra viktigaste kollegor. Visst börjar det bli dags att söka?

Nu söker vi kärleksfulla personer till vår kundtjänst

Som Kundserviceagent på Coop Onlines Kundtjänst är du vår ambassadör och rösten utåt för vår affär. En välfungerande kundtjänst har direkt påverkan på ett företags tillväxt, så ditt och ditt teams arbete är direkt affärskritiskt.

Du blir en del av ett drivet team som ansvarar för att, i olika kanaler och verktyg, hjälpa Coops kunder som har handlat eller vill handla online.Tillsammans ska vi helt enkelt erbjuda marknadens bästa kundservice och digitala tjänst!

Kundtjänsten, är bryggan mellan produktion (vår coola ”darkstore” och våra briljanta ’plock-butiker’ där alla handlade matbeställningar packas), spedition (de som kör ut maten dit den ska) och våra älskade kunder. Eftersom kundtjänsten utgör hjärtat i hela organisationen synliggörs ett väl utfört arbete med lätthet. Detta kan med andra ord vara ditt första steg i en längre karriär på Coop Online!

Dina arbetsuppgifter och ansvarsområden

  • Besvara och ringa samtal från kunder, kollegor, leverantörer
  • Hantera ärenden genom alla våra kanaler (som t.ex mejl, chatt)
  • Hantera reklamationer, ordrar, leverans, kundkortsförändringar
  • Aktivt bidra till god stämning
  • Aktivt bidra till att utveckla bra samarbete mellan olika interna kanaler
  • Vara behjälplig med rutindokumentation, statistik, utbildning och andra administrativa arbetsuppgifter
  • Vara bryggan mellan Produktion, Kund och alla berörda Coops Kanaler
  • Delaktig att arbeta mot företagets uppsatta mål
  • Delaktig att arbeta mot Online kundservices mål
  • Ansvarig för att fastställa individuella mål i dialog med närmaste chef
  • På uppdrag av ansvarig chef hjälpa till med genomförande av olika insatser från operativa avdelningen
  • uppföljning av insatser, ärendestatistik och flöden i talsvar, mejl mm
  • Support till egen personal t.ex. vid eventuella användningsproblem
  • Registrera, rapportera och följa upp eventuella incidenter

Arbetstider: Vardagar 08:00-22:00 Helger: 08:00-20:00

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.

Arbetsplats: Kungens Kurva, Stockholm

Publicerad den

17-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Kungens Kurva
Typ av kontrakt
Deltidsjobb
Typ av jobb
Detaljhandel
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Kungens Kurva | Detaljhandel | Deltidsjobb