Inaktiv platsannons

Vikariat - Second Level Kundtjänst i Stocksund

Hos oss får du anställning hos en av de ledande aktörerna inom hemelektronikbranschen där du får arbeta med de senaste produkterna och blir en del av en företagskultur som präglas av engagemang, öppenhet och mycket driv.

Om tjänsten

Hösten 2006 kom MediaMarkt till Sverige och öppnade två varuhus, idag har vi 28 varuhus samt E-handel och är en av Sveriges största aktörer på hemelektronikmarknaden. Vårt huvudkontor i Stockholm - Stocksund, är en servicefunktion till våra varuhus. 
 
Vi söker nu 2st vikariat till vår Kundtjänst på 1 år.  
 
Arbetsbeskrivning 

Customer support arbetar som stöd i kundrelaterade frågor för företagets Contact center, våra interna avdelningar på huvudkontoret, för polisen i bedrägeriutredningar, för våra samarbetspartners i betallösningar samt logistik.

Jobbet innebär att ta fullständigt ägandeansvar för alla kundfall som inte kan lösas enligt rutin. Detta innebär utredning, samarbete med våra interna avdelningar samt med våra samarbetsparterns. Det innebär också att vara en länk mellan kunderna och våra olika avdelningar, för att vara kundens röst i våran egen organisation.  Delta i möten och projekt på kontoret och vara en del i arbetet för att förbättra kundupplevelsen. Följ upp kundtjänstinformationen på webben, utbilda callcenter i nya rutiner, ansvara för att skapa och uppdatera rutiner i vårt system Osc och FAQ på webbplatsen. Hantering av kundärenden eskalerade till ARN, eller både online och butik. Rapportera och göra analyser från våra kundundersökningar gällande butiker och callcenter. Och andra i allmänhet förekommande arbetsuppgifter. 

 
Vem är du? 

För att lyckas i rollen är du en sann lagspelare med högt resultatfokus som snabbt anpassar ditt arbetssätt efter nya instruktioner och arbetar effektivt för att uppnå dina och teamets mål. Du är serviceinriktad; ödmjuk, hjälpsam och positiv som person. Du har fallenhet för att skapa relationer och kommunicerar med lätthet i både tal och skrift. Du har ett starkt fokus på kunder och deras behov. Tempot i teamet varierar beroende på aktivitetsnivåerna på marknadsföring, säsong mm. Därför behöver du vara stresstålig och duktig på att alltid leverera hög kvalitet oavsett period. Vi lägger stor vikt vid att du har eget driv och kan arbeta självständigt för att söka svar som inte återfinns i rutiner, då utredningarna ofta är komplexa.

En självklarhet är att du har god datavana samt behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.

 
Vad kan MediaMarkt erbjuda dig? 
Som medarbetare på MediaMarkt får du anställning hos en av de ledande aktörerna inom hemelektronikmarknaden. Du blir en del av en företagskultur som präglas av engagemang, öppenhet och mycket driv och kommer arbeta på vårt huvudkontor som är beläget i Stocksund.  
 
Ansökan 
Ansöker gör du genom att klicka på "Skicka ansökan" nedan . Vi vill ha din ansökan snarast möjligt, dock senast 16 augusti, 2019. Observera att intervjuer sker löpande och att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.  
 
Som en del i rekryteringsprocessen kan vi komma att begära utdrag ur polisens belastningsregister. 
 
Vi ser fram emot din ansökan! 
 
Frågor och funderingar? 
Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta: Mia Lundholm, Customer Care Manger, Tel: 08-555 02 458  

Publicerad den

15-04-2025

Extra information

Status
Stängd
Ort
Stocksund
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Detaljhandel
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Stocksund | Detaljhandel | Heltidsjobb (förstajobb)