Home Furnishing Nordic AB är en av norra Europas största e-handlare inom handel av möbler och inredning och ingår som ett av två ben inom Bygghemma Group. Inom Home Furnishing Nordic AB ingår många olika online-butiker som t.ex. Trademax, Chilli, Furniturebox och WeGot.
Vi ger dig nu möjlighet att få uppleva gemenskap i ett expansivt bolag och chansen att utvecklas tillsammans med dina kollegor. Home Furnishing Nordic AB är ett bolag med hög prestationsnivå, stor drivkraft och höga mål där fokus ligger på möjligheterna. Vi söker dig som förstår värdet av kundnöjdhet och hellre skapar relationer istället för diskussioner. Ta chansen att söka till ett av Sverige snabbast växande bolag!
Om tjänsten
Som en del av vårt danska serviceteam kommer du att jobba med konceptet Trademax.dk under ett flertal hattar. Våra danska kundtjänstmedarbetare är drivna multitalanger som sköter både försäljning, service och översättning av produktinformation från svenska. Här erbjuds en varierad tjänst där ena arbetsdagen sällan är den andra lik.
Du kommer på morgonen, tar en kopp kaffe och hälsar godmorgon till kollegorna på logistik, inköp och IT som du passerar på vägen genom kontorets öppna, gemensamma arbetsyta. Väl anländ hos ditt arbetsteam med både danska, svenska och norska kollegor, slår du på ditt huvudsakliga arbetsredskap, datorn, och ser vad dagen har att erbjuda. Idag ligger det bl.a. ett antal produkttexter från Content-avdelningen som ska översättas till danska. Du spenderar första timmen med att skriva texter innan du bestämmer dig för att gå över till att svara på mejl från kunder. Under spannet av en timme hittar du en bortkommen leverans i Jylland, beställer reservdelar till en defekt soffa från fabriken, informerar ett flertal kunder om leveransstatus på deras varor och utvärderar värdeminskning på några transportskadade utegrupper. Nu öppnar telefonerna och du spenderar några minuter i samtal med att hjälpa en kund hitta den absolut bästa sängen för deras behov. Resten av dagen går åt med att alternera flera telefonsamtal samt mejl med diverse översättningsuppgifter och administration av orderflödet.
Din profil
En jobbdag på vår danska kundtjänst bjuder på många olika utmaningar och det är därför en fördel ifall du stimuleras av att ha många bollar i luften. För att klara jobbet bör du ha en positiv attityd som smittar av sig, gilla att jobba med människor och vara glad för att lära nya saker. Självfallet skriver och pratar du flytande danska och kan göra dig förstådd på engelska samt svenska. Du bör känna dig trygg med att ta viktiga beslut, vara mycket självgående och ha ett gediget tålamod.
Vi ser även att du har:
Villkor
Tjänsten är en prov-/tillsvidareanställning på heltid med start efter överenskommelse. Arbetstiderna är förlagda under kontorstider måndag till fredag, normalt 08:00 - 16:30.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande under ansökningstiden, skicka därför in din ansökan redan idag!
01-04-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!