Nordens ledande medieföretag med över 200 års erfarenhet av mediemarknader i förändring. Vi söker nu dig som är villig att hjälpa oss utveckla vår verksamhet.
Vill du arbeta i ett bolag där du har möjlighet att påverka framtidens nyhetsmedia? Är du en stjärna på administration och vill ta nästa steg i din karriär? Då kan tjänsten som Inköpsassistent till inköpsavdelningen inom Bonnier News vara helt rätt för dig.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Inköpsassistent kommer ditt huvuduppdrag vara att registrera och hantera leverantörs- och samarbetsavtal i vår avtalsdatabas. Du kommer även att säkra att avtal som signeras förs in i systemet, genom uppbyggnad av rutiner för uppföljning med avtalsansvariga runtom i verksamheten. I rollen ansvarar du också för bevakning av koncernavtal.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av administrativt arbete. Vi ser gärna att du har kunskap kring avtalsjuridik och inköp, men det är inget krav. Högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande är meriterande.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och din förmåga att arbeta självständigt men också i samverkan med andra. Du har en mycket god administrativ förmåga och levererar hög kvalitet i ditt arbete. Du är noggrann och har ett strukturerat arbetssätt samt är van vid att prioritera i ditt arbete. God förmåga att kommunicera i tal och skrift är viktigt i den här tjänsten liksom att du är flexibel och har en hög känsla för service.
Vi jobbar målmedvetet med frågor som berör mångfald och jämställdhet och ser gärna att det även är en drivkraft för dig. Bonnier News vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Urval sker löpande, välkommen med din ansökan!
18-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!