Har du fingertoppskänsla för service och kvalitet? Vill du arbeta i en internationell miljö på Nordens största hotell och bidra till gästernas helhetsupplevelse? Som en av tre Housekeeping Managers driver du vårt rumsstäd inom de två hotellkoncepten, Gothia Towers och Upper House.
UTMANINGEN
Du rapporterar direkt till Director of Housekeeping och ingår i ledningsgruppen för Housekeeping. Med en personalstyrka om ca 25 medarbetare plus extrapersonal utvecklar och planerar du verksamheten samtidigt som du optimerar den dagliga driften. Exempel på arbetsuppgifter:
DINA FRAMGÅNGSFAKTORER
Vi tror att du, precis som vi, älskar service och hög kvalitet. Du har flera års branscherfarenhet från denna bransch, och har haft personal- och budgetansvar. Som ledare är du tydlig. Det är du som engagerar teamet, som motiverar och stöttar så att vi alltid levererar service och kvalitet i världsklass. Ditt ledarskap är målmedvetet samtidigt som du har högt fokus på att utveckla verksamheter och individer. Förutom din branscherfarenhet behöver du ha en bred ekonomikunskap och vara van att arbeta i olika system.
BLI EN DEL AV OSS!
Vår vision är att bli Europas attraktivaste mötesplats genom att erbjuda den bästa helhetsupplevelsen. Från hjärtat av Göteborg erbjuder vi allt från stora mässor och event till oförglömliga hotell- och restaurangupplevelser. Som medarbetare hos oss jobbar du tillsammans med ett stort, engagerat och sammansvetsat gäng och är med och utvecklar vår verksamhet, både nu och för framtiden. Bli en del av vår värld – det är här vi skapar upplevelser för livet.
Tjänsten är en tillsvidare anställning på heltid med tillträde så snart som möjligt. Arbetstiden är mestadels dagtid måndag-fredag samt var tredje helg.
Låter detta intressant? Skicka din ansökan med CV och personligt brev till oss!
Sista ansökningsdag är 15 december. Rekrytering och urval sker löpande.
26-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!