Kundtjänstmedarberate på Freska Sweden
Vi söker en kundtjänstmedarbetare på deltid till Freska Sweden AB som är ett spännande startup bolag inom hushållsnära tjänster för direktrekrytering. Du kommer att jobba tillsammans med duktiga medarbetare i en ung och dynamisk miljö, för den rätta kandidaten finns det goda utvecklingsmöjligheter inom företaget. Detta är ett deltidsuppdrag beräknat på runt 40% men kan under vissa perioder innebära mer vilket förutsätter att du kan vara flexibel med arbetstiden.
Arbetsuppgifter:
Som kundtjänstmedarbetare arbetar du huvudsakligen med att svara på inkommande mail, chat, telefonsamtal, samt kommentarer via sociala medier. Du kommer även att arbeta med att koordinera scheman och svara på frågor från både kunder och interna kollegor.
Formella krav:
Du som söker har en fallenhet för administrativt arbete och sätter alltid kunden i stort fokus. Du drivs av att hjälpa andra människor och du är en problemlösare. Vidare har du kunden i fokus och trivs med ett högt tempo i ditt arbete. Du motiveras av att sätta igång nya uppgifter, har en god förmåga av att hantera flera bollar i luften samtidigt, samt ta ansvar för dina arbetsuppgifter. För att trivas i rollen och gruppen ska du ha lätt för att samarbeta, koordinera och prioritera arbetsuppgifter. Du är positiv till förändringar och du är nytänkande.
Hur söker jag till tjänsten?
I den här rekryteringen samarbetar vi med rekryteringsföretaget Express Rekrytering. Enklast ansöker du via ansökningslänken där du kan bifoga ditt CV eller lägga in din Linkedinprofil. Eventuella frågor angående tjänsten kan tas med rekryteringskonsult Andrea Odelius
Är du den bästa kandidaten? Klicka på 'Ansök nu' så kommer vi att kontakta dig snarast!
25-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!