Inaktiv platsannons

Service specialist i Stockholm

Klarna is listed 8th on CNBC most ‘disruptive companies in the world’ list for 2016, alongside Uber, AirBnB and coming above companies like Snapchat and Spotify - we are really starting to change the global world of payments. Join us on our journey!

Om tjänsten

Service specialist - Office support (Office host/-ess)
Stockholm, Sweden
Service Center
Klarna’s mission is to free people from all the meaningless time spent managing money and purchases, so they can do more of what they love. Every day at Klarna we help consumers, merchants, and partners to explore just how smoooth the modern purchase experience can be. Our position at the crossroads of payments, consumer financing, ecommerce and banking means we are uniquely positioned to do this. There is no label for what we do. 

Klarna was born in Stockholm in 2005 and today has 2500 employees working across Europe and the US. We currently serve 80 million consumers, work together with 190,000 merchants and process more than a million purchases a day. We're growing at 40% every year and our investors include Visa, Atomico, Sequoia Capital, Permira and Bestseller group/ Anders Holch Povlsen. We have strong partnerships with some of the world’s leading brands, such as ASOS, IKEA, Adidas, Zara, Lufthansa and Spotify. 

Du får bara en chans att ge ett gott första intryck - och det är därför vårt Front Office-team spelar en viktig roll när det kommer till att bygga vårt varumärke och bibehålla kulturen här på Klarna! Front Office har ansvar för receptionen, administrativa uppgifter, värdskap, underhåll av mötesrum och dylikt. Det primära målet är att leverera extraordinär service till kollegor och externa klienter/kunder.

Som receptionist/Office Host är ditt uppdrag att tillhandahålla utomordentlig service oavsett situation, tid eller person. Detta inkluderar ett varmt välkomnande av besökare samt se till så att dem känner sig “som hemma”, svara i telefon, ansvara för bokningar av mötesrum och mycket mer. Människor kommer att vända sig till dig med alla möjliga sorters problem, och även om du inte alltid är personen som kan fixa problemet - vet du definitivt vem som kan göra det. Du kommer att vara bränslet som håller igång Klarnas motor helt enkelt! Som Office Host ansvarar du också för interna events som AW och fika, vår dagliga frukost samt matbeställningar.  


Du är en entusiastisk och glad person - med förmågan att lysa upp ett rum med din energi. Du älskar att interagera med människor, och framför allt hjälpa andra människor. Din administrativa förmåga är grym och med hjälp av den kan du strukturera och organisera om kaos råder. Du måste ha flytande och professionella kommunikationsfärdigheter i både svenska och engelska. 

Vi erbjuder dig en internationell arbetsmiljö bestående av smarta och ambitiösa kollegor. Som medarbetare på ett av Sveriges snabbast växande företag kommer du att spela en viktig roll i att ta Klarna till nästa nivå.Vi rekommenderar dig att ansöka så snart som möjligt då intervjuer sker löpande. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

You only get one chance to make a good first impression. That is why our Front Office staff plays an important role when it comes to building our brand and culture here at Klarna. We are responsible for the reception, administration, hosting and maintenance. Our primary goal is to deliver excellent service to our colleagues and external clients/customers. 

As a Receptionist, your mission is to deliver excellent service at all times. This includes greeting visitors warmly and making sure they are comfortable, answering and forwarding phone calls, book and change meeting rooms and much more. People will come to you with all kinds of issues, both internal and external, and even though you might not always be the person to fix it you will definitely know who can. You will be the glue that keeps the Klarna engine running and people will look to you for answers. As an Office host you are also responsible for internal events such as monthly After Works and Fika, our daily breakfast and food orders. 


You are an enthusiastic and happy individual who loves to interact with people. You are dependable and get a kick out of helping others. You also have the ability to light up a room and at the same to like it when things are structured and organized. While your administrative skills are great and you appreciate creating order out of chaos, it will be your solution-oriented mindset that sets you apart from other candidates. You do not find problems, you find solutions and you do so with a smile. You need to have excellent communication skills in Swedish and English.

We offer you an international working environment filled with smart and ambitious colleagues. As an employee at one of Sweden’s fastest growing companies, you will play an important role in taking Klarna to the next level. We recommend you to apply as soon as possible, selection and interviews are held continuously.


Location

Stockholm, Sweden

Publicerad den

28-02-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Stockholm
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Civilingenjör / Arkitekt, IT
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Stockholm | Civilingenjör / Arkitekt | IT | Heltidsjobb (förstajobb)