ARBETSBESKRIVNING:
Vi söker nu en stjärna till butikschef till vår butik i Tuna Park köpcentrum i Eskilstuna. För att lyckas och trivas som butikschef hos The Body Shop har du ett stort affärsdriv, starka ledaregenskaper och en god förmåga att skapa relationer! Är det dig vi letar efter?
Om The Body Shop
The Body Shop är ett globalt skönhetsvarumärke som grundades i engelska Brighton 1976 av Anita Roddick och gick i täten för filosofin att företagande kan vara en kraft för gott, vilket fortfarande ör drivkraften för varumärket. The Body Shop ägs sedan 2017 av sydamerikanska B-corp klassade Natura och ingår tillsammans med Aesop i den medvetna skönhetsgruppen Natura &Co.
The Body Shops produkter för hudvård, hårvård och makeup är naturligt inspirerade, av hög kvalitet och tillverkade etiskt och hållbart. Idag finns fler än 3 000 The Body Shop butiker i 60 länder. 2019 utnämndes The Body Shop till Sveriges mest hållbara skönhetsvarumärke enligt Sustainable Brand Index™, Europas största varumärkesundersökning om hållbarhet.
Din största tillgång är din personlighet! Du är en driven säljare med en naturlig fallenhet för affärsmannaskap och ledarskap. Vidare har du en god förmåga att nätverka och skapa relationer. Du gillar att arbeta med utmanande mål och strävar efter att ständigt överträffa dessa tillsammans med ditt team. Du är lösningsfokuserad och har ett effektivt sätt att arbeta. I rollen som butikschef krävs att man kan skifta mellan olika arbetsuppgifter och samtidigt behålla strukturen och fokus i arbetet.
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning, provanställning tillämpas
OMFATTNING: Heltid, 40 h /veckan
TILLTRÄDE: Januari 2020
SISTA ANSÖKNINGSDAG: 12 januari 2020
Intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig!
Forever Against Animal Testing
Djurrättskampanjen startade 2017 med uppdraget att samla in 8 miljoner namn för att genom FN påverka och stoppa djurförsök inom kosmetika överallt i världen. På ett växte uppropet till att bli världens största upprop någonsin mot djurförsök i skönhetsbranschen. Namninsamlingen lämnades in till FN organet Global Compact i oktober 2018 där det bidrar till hållbarhetsmål 12 – Hållbar konsumtion och produktion. Målet är att inom en snar framtid se ett globalt förbud som även gäller de 80 % av världens länder som idag saknar lagstiftning mot djurförsök på kosmetiska produkter och ingredienser.
15-04-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!