Bli en av... Vi bygger vidare vår support i Jönköping och förstärker upp vår fantastiska grupp med ytterligare en medarbetare. Dagab Butikssupport har i uppdrag att supportera...
Vi bygger vidare vår support i Jönköping och förstärker upp vår fantastiska grupp med ytterligare en medarbetare.
Dagab Butikssupport har i uppdrag att supportera Axfoodkoncernens butiker (Willys, Hemköp och Axfoods övriga butikskedjor) i order- och leveransfrågor samt agera länk mellan kund och verksamhet. För att hantera uppdraget fördelar vi oss i olika team med specifika områden. Tjänsten vi söker är till First Line Support där vi hanterar inkommande ärenden direkt från butik.
Inom First Line Support hanteras dagligen ca 400 ärenden via telefon och e-post. De främsta arbetsuppgifterna är att besvara leveransfrågor, besvara orderfrågor, efterlysa saknade varor och hantera reklamationer
I din roll som supportmedarbetare får du möjlighet att:
• Arbeta proaktivt med ständiga förbättringar.
• Arbeta problemlösande och analyserande med kundärenden över hela Sverige.
Som person har du en hög servicekänsla och en förmåga att se lösningar på problem och tycker om att arbeta i ett högt tempo.
Du ser kundnyttan och har kundens bästa i fokus. I dina kontakter är du lyhörd och aktiv och har lätt för att etablera och underhålla kontakter.
Vi tror att du har ett naturligt driv och nyfikenhet och ha förmåga att göra omsätta tanke till handling.
Du är ansvarstagande, noggrann och utåtriktad med god social kompetens. Vi ser att du har en mycket god datorvana med kunskaper i Microsoft Office. Du kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift, är dina engelsak kunskaper lika goda ser vi det som en fördel.
Har du dessutom tidigare erfarenhet av kundservice och support arbete är det meriterande.
Du har minst slutförd gymnasieutbildning.
03-04-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!