Inaktiv platsannons

Swedish VIP Manager iGaming CY

Om tjänsten

 Nu söker vi en VIP Manager som kommer att hantera våran kunds största och

bästa spelare inom Igaming. Du kommer att ha en personlig relation till de
spelare som genererar stora intäkter för företaget för att ge dem bästa möjliga

kund upplevelse.

Kontoret du kommer att jobba på är beläget i Limassol, Cypern- en stad som länge
varit ett populärt resmål för människor runt hela världen. Limassol är känt för sina
kritvita stränder och färgglada hus, men för dem som bor här året om är det

mycket mer än så.

Många välkända svenska företag har etablerats på Cypern på grund av den låga
skatten, personalens trivsel och företagens snabba tillväxt. Här finns det otroligt
mycket utvecklingsmöjligheter för dig som är driven, självgående och vet vad du

söker i din karriär.

Våran kund är välkända för att leverera fantastisk kundservice och spelupplevelser
för sina kunder runtom i Europa, och som en del av det svenska teamet kommer du
att utveckla dina färdigheter, lära känna människor från olika länder och jobba

med ett inspirerande och familjärt team.

I din roll som VIP manager kommer du att vara en nyckelpunkt för att behålla de
viktigaste kunderna på plattformen. Du är en rådgivare, hjälpande hand och på
många sätt en pålitlig betting- partner för de kunder som du bygger en relation till.
 
Levnadskostnaden i Cypern är mycket lägre än vad vi är vana med i sverige, och du
skattar ingenting på de första 19.500 euro som du tjänar här. Som VIP manager har
du chans att tjäna stora bonusar men även med en högre lön är skatten väldigt låg,

så att du alltid har pengar över till att uppleva denna vackra ö.

Företaget är en digital marknadsföringsbyrå som levererar internetbaserade
tjänster inom marknadsföring, kundtjänst, support och dataanalys. Med en rad av
varierande kunder inom iGaming arbetar företaget med att leverera kundtjänst av
toppklass.
 
Vad du kommer göra på jobbet:

  • Besvara inkommande samtal, mail och chatt förfrågningar från de största
  • spelarna på plattformen
  • Verifiera kunduppgifter.
  • Skapa och uppdatera kundernas information i CRM(customer relationship
  • management) system.
  • Felsöka och hitta nya lösningar till kundens problem.
  • Lära ut allt du kan om spelen till dina kunder för att de ska nå sin fulla
  • potential.
  • Arbeta mot personliga mål samt gruppens mål.

 
Vi söker en kandidat som har:

  • Bra förmåga att kommunicera och ge support till kunder.
  • Flytande svenska och engelska, samt erfarenhet att arbeta med dessa språk
  • Ett mindset där du ser lösningar istället för problem.
  • En sann lagspelare.
  • Ett rent belastningsregister (straffregister hos polisen)

 
Arbetsvillkor:

  • 22 dagars semester per år
  • Upp till 19,500.00 euro i årslön är skattefritt + bonusar
  • Alla positioner, VIP, utgående, kundtjänst osv, erbjuder en bonusmodell
  • baserad på prestation som realistiskt börjar gälla efter provanställningen på
  • 3 månader.
  • En 4 veckors betald utbildning

 
Flyttpaket:

  • 1 månad betalt och delat boende
  • 2 flygbiljetter hem per år
  • Transport från flygplatsen till boendet.
  • Månadsbonus (realistisk efter en 3 månaders provanställning)
  • Sjukförsäkring från företaget
  • Ett hyresbidrag på upp till 300 euro netto per månad

 
Timmar: 40 per vecka

Kontakta rekryterare: Isabelle
Mail: ib@jobsqd.com


  • Holiday - 25 Days
  • Relocation - Ask the recruiter
  • Trial Period - 3 Months
  • Start Date - Ongoing

5 signs you should consider relocating

How to nail a job interview via Skype

bay-beach-blue-373409.jpg

 

Publicerad den

24-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Önskad utbildningsnivå
Annan
Ort
Nationell
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Försäljning / Inköp
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej
Språk
Engelska

Nationell | Försäljning / Inköp | Heltidsjobb (förstajobb) | Annan