Vi söker dig som vill arbeta med oss på Nordea Finans. Vi är ett dotterbolag till Nordea, en härlig arbetsplats med mycket energi. Allt genomsyras av en ”vi-känsla”, där vi alla jobbar tillsammans för att skapa de bästa kundupplevelserna. I rollen möts du av nya frågor och utmaningar varje dag vilket gör att du hela tiden utvecklas.
Världen vi lever i är i konstant förändring. Men oavsett vad framtiden för med sig så börjar allt med våra kunder. Därför behöver vi dig. Du kommer att arbeta i ett team av engagerade kollegor i en spännande miljö. Tillsammans hjälper vi till att uppfylla våra kunders behov som hela tiden förändras.
För oss är det viktigt att vara nyfikna och prova nya saker för att bättre erbjuda kunderna service, var som helst och när som helst. Du kommer få många möjligheter att lära dig nya saker och växa. Vill du hjälpa oss bli ledande i att erbjuda positiva kundupplevelser?
Om tjänsten
Gemensamt för samtliga kundservicemedarbetare på Nordea Finans är att man ger förstklassig service och vi lägger stor vikt vid tips och råd kring finansbolagets olika tjänster och produkter. Våra olika huvuduppgifter utgörs av kundkontakt via telefon och mejl, samt administrativt arbete.
Vem du är
Vi söker dig som brinner för att arbeta med kunden i fokus, och som har ett genuint intresse för service. Det är viktigt att du snabbt förstår kunden och att du kan flytande svenska och har starka kommunikativa egenskaper i både tal och skrift. God nivå i engelska är ett plus.
Utöver detta ser vi gärna att du:
Om det här låter som du ser vi fram emot din ansökan (på svenska)!
09-04-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!