Innesäljare till Office Management! i Stockholm

Om tjänsten

Är du i början av din säljkarriär och söker en arbetsgivare som vill satsa på just din utveckling? Vill du arbeta i en social roll med många kontaktytor och brinner för att ständigt lära dig nya saker? Office Management blev 2020 certifierad som en GPTW-arbetsplats och i takt med att vi växer, utökar vi nu teamet på telefoni med 5 innesäljare. Ta nu chansen att forma din framgångssaga hos oss och bli en del av vår härliga gemenskap.

Arbetsuppgifter

Som innesäljare hos oss hjälper du våra kunder att hitta kostnadsbesparande helhetslösningar inom telefoni. Genom uppsökande försäljning bearbetar du såväl små som stora bolag med telefonen som ditt främsta arbetsredskap. Du har eget ansvar för dina kunder och din budget, men ingår i ett större säljteam.

Vi är måna om att du som ny säljare hos oss ska få rätt förutsättningar för att lyckas i rollen. Därför kommer du, oavsett erfarenhet eller bakgrund, få en gedigen introduktion och upplärning i början av anställningen.

O.M erbjuder

  • Möjligheten att påverka din lön varje dag (månadslön + provision)
  • Goda utvecklingsmöjligheter och en tydlig karriärtrappa
  • Centralt belägna kontor fyllda med drivna och positiva kollegor
  • Rikslunchkort & förmånsportalen Benify

Vem är du?

Vi söker dig som har motivationen att lära dig eller utvecklas inom försäljning och har en förståelse för sambandet mellan ansträngning och framgång. Har du telefonerfarenhet inom B2B-försäljning inriktat på operatörer, försäkringar eller annonser ser vi det som meriterande.

Vi värdesätter framförallt dina personliga egenskaper och din vilja att utvecklas tillsammans med teamet. Du trivs med telefon och dator som dina redskap och är väldigt mån om att sätta kunden i fokus! Vidare är du strukturerad och en fena på administration samt behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Om oss

Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2019 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping och Luleå.

Start: januari 2021, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid, 8–17

Plats: Kista, Stockholm

Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan om det här är rollen för dig!

Publicerad den

17-11-2020

Extra information

Status
Öppen
Ort
Stockholm
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Stockholm | Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb)

Ansök nu

Dela jobbannonsen