Vi söker nu nya kundtjänstmedarbetare till ett nytt och spännande uppdrag hos Teleperformance i Stockholm. Teleperformance är störst inom outsourcing branschen med runt 200 000 anställda världen över. Här arbetar du i en härlig miljö med mycket glädje och energi. Teleperformance satsar mycket på sina anställda – goda utvecklingsmöjligheter inom företaget och roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen såsom After Works samt Kick-Offs.
I denna roll kommer du att representera deras kund som är ett ledande företag inom Telecom. Du kommer att ta emot inkommande samtal ifrån företagets kunder, besvara och hjälpa dessa med deras frågor kring tex fakturor, mobiltelefoni, abonnemang och mobilt bredband. I varje kunddialog är du lyhörd för kundens behov och jobbar aktivt med merförsäljning som en del av servicen. Allt för att hitta den bästa lösningen för kunden.
Du kommer att arbeta i Teleperformance fräscha lokaler vid Solna Port, Stockholm tillsammans med massvis av härliga kollegor!
Personliga egenskaper
Vi söker dig som gillar att arbeta med problemlösning och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Du är duktig på att kommunicera pedagogiskt och förstår vikten av att anpassa sin service gentemot kundens förmåga och förutsättningar. Du är ansvarstagande och gillar att arbeta mot uppsatta mål, både individuellt men också som team.
Vidare är du van att arbeta med dator, du skriver och talar svenska obehindrat samt behärskar engelska på en god nivå.
Arbetet inleds med en betald utbildning inom försäljning, kundhantering och företagets produkter och tjänster. Därav finns inga krav på tidigare förkunskaper! Bra va? Det enda du behöver är ett driv och en vilja att leverera strålande service till varje kund. Allt annat lär du dig på plats. Du får coachning och vägledning under resans gång mot en fullfjädrad kundtjänstmedarbetare.
Provanställning i 6 månader tillämpas som senare övergår till tillsvidare
Sökord: Kundtjänst, support, teknisk support, kundservice, kundtjänstmedarbetare, service, customer service, ordermottagning, kundsupport, supportmedarbetare, kundtjänstarbetare, kundservicemedarbetare, kundservicearbetare, serviceyrke, kundbetjäning, kundhantering, kundbemötande, serviceminded
Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.
Vi ber dig att utelämna information om följande i dina ansökningshandlingar; etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv.
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering.
Uniflex finns i Sverige, Norge, och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.
På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi
•Kollektivavtal
•Tjänstepension
•Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
•Försäkringar
•Marknadsmässig lön
•Karriär och utveckling
Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
25-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!