Inaktiv platsannons

OKQ8 kundservice, handläggare i Avesta

Drivs du av att jobba i en spännande miljö med varierande arbetsuppgifter? Brinner du för försäljning, kundfokus och att ge det bästa värdskapet i alla kundmöten? Då är det dags att se hit!

Om tjänsten

Arbetsuppgifter

Vår bransch är en av de främsta orsakerna till klimatförändringarna och om vi ska finnas kvar om tio år behöver vår affär förändras i grunden. Vi förstår det och omställningen till fossilfrihet har börjat. Vi vill leda den transformationen och hjälpa våra kunder att, utifrån sina förutsättningar, minska sina klimatavtryck. Vill du vara med och bidra till hållbar utveckling på riktigt? Följ med på vår resa mot en fossilfri framtid!

Vi är i behov stärka upp vår kundservice med ytterligare 5 medarbetare för perioden 1 mars 2021 – 28 februari 2022.

Är du en social person som har lätt att prata med människor? I så fall kan vi erbjuda dig ett roligt arbete som kundservicemedarbetare. Dina arbetsuppgifter består av att besvara frågor från våra kunder i telefon men även via e-post och andra digitala kanaler. Du kommer hantera fakturafrågor, medlemsfrågor, beställningar och övriga kundfrågor. Som en utav våra handläggare hanterar du såväl enklare som mer kvalificerade frågor från både företag och privatpersoner.

Kvalifikationer

Vi söker

Vi söker dig som är bekväm med att ha telefonen som ditt främsta arbetsredskap och med stort engagemang, ansvarskänsla och god kommunikativ förmåga. För att trivas i rollen är du en person som är flexibel och som ser positivt på förändringar. Eftersom du är vår röst utåt ser vi gärna att du har arbetat med kundvård tidigare. Vidare uttrycker du dig väl på både svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Du tycker om att arbeta i högt tempo och ser fram emot att vara en del av ett sammansvetsat team som tillsammans löser det arbetsdagen har att bjuda på.

Välkommen med din ansökan senast den 2021-02-28. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Vi arbetar måndag - fredag, kontorstid. Inga helger eller röda dagar och vi har månadslön. Vi följer de restriktioner som anges och därför uppmanar vi merparten vår personal att arbeta hemifrån just nu, men de inledande utbildningsveckorna kan komma att ske på plats på kontoret.

Har du frågor om tjänsten kontaktar du rekryterande chef, Camilla Nordahl,

Gäller det frågor om rekryteringsprocessen kontaktar du Camilla Skalberg,

Varmt välkommen med din ansökan!

OKQ8 Scandinavia arbetar för att vara en jämställd arbetsplats med medarbetare som trivs och utvecklas och där olikheter uppmuntras. Vi vill vara ett företag som speglar samhället, med en inkluderande kultur som hjälper till att minska utanförskap och bidrar till mångfald.

Vi har riktigt bra förmåner
  • Tjänstepension och friskvårdsbidrag

  • Lunchbidrag som betalas ut med lönen

  • Fri läkarvård upp till högkostnadsskyddet

  • Möjlighet till ersättning vid föräldraledighet

  • Lån via OKQ8 Bank till rabatterade priser

  • Personalrabatt på våra stationer

  • 3 extra klämdagar varje år, utöver semester

  • Utbildningar via interna plattformar

  • Fler personalerbjudanden i förmånsportalen

Publicerad den

01-04-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Avesta
Typ av kontrakt
Deltidsjobb
Typ av jobb
Detaljhandel
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Avesta | Detaljhandel | Deltidsjobb