Har du erfarenhet av B2B-försäljning, vill ta nästa kliv i karriären och samtidigt göra skillnad för klimatet? Lever du med inställningen att inget är omöjligt och att varje nej är ett steg närmre ett ja? Då kan detta vara ditt framtida jobb! Vi söker nu en relationsskapande Account Manager som vill bidra till ökad tillväxt och göra skillnad på riktigt. Office Management tar miljön på allvar och är extra stolta över att kunna erbjuda Sveriges första klimatpositiva företagstelefoni!
Gör ett klimatsmart val och skicka in din ansökan redan idag.
Om rollen
Som Account Manager hos oss hjälper du våra kunder hitta rätt lösning inom som tjänst. Detta genom att förstå kundens verksamhet, tillföra verksamhetsnytta och värde i försäljningen. Under våren 2021 lanserade vi konceptet O.M Green, där vi samlat våra klimatkompenserade tjänster och produkter. Tanken är att göra det enklare för våra kunder att ta ett första steg mot ett mer klimatsmart företagande.
Ditt primära fokus kommer vara nykundsbearbetning där du äger ansvaret för hela försäljningsprocessen, från behovsanalys till avtalsskrivning. Vi befinner oss nu i en spännande fas då vi kliver ut i näringskedjan och bearbetar nya kunder från 20 användare och uppåt inom SMB-segmentet.
Arbetsuppgifter
Du har eget kund- och budgetansvar och ingår i ett mindre säljteam med 3 erfarna kollegor och högt i tak. Vi har god sammanhållning och träffas gärna utanför jobbet på en AW samt stöttar varandra i arbetet- allt för att teamet ska nå nya höjder! Som säljare erbjuds du även löpande säljträning 1–2 gånger i veckan (!).
Erfarenheter
Vi söker dig som har:
Vi förutsätter också att du har ett brinnande intresse för relationsbaserad försäljning. Har du dessutom vana av att bearbeta större kunder och/eller arbetat i SuperOffice innan (eller liknande CRM-system), ser vi det som meriterande.
Egenskaper
Vi söker dig som är driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vidare är du prestigelös som person och orädd för att briljera din sälj-pitch till högre beslutsfattare. För att lyckas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.
O.M erbjuder
Om oss
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2019 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping och Luleå.
Övrig information
Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan om det här är rollen för dig!
26-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!