Inaktiv platsannons

Kundtjänstmedarbetare i Stockholm

Digibreaks ansvarar för Coop Sveriges hotellerbjudande som är exklusiva för Coop Sveriges medlemmar genom Hotellpremien. Vi har också ett samarbete med Coop Norge där vi erbjuder hotellupplevelse genom Coop HotellKupp.

40 timmar per vecka
Mellan 21,000SEK och 23,000SEK Lön

Arbetsbeskrivning:

Digibreaks ansvarar för Coop Sveriges hotellerbjudande som är exklusiva för Coop Sveriges medlemmar genom Hotellpremien. Vi har också ett samarbete med Coop Norge där vi erbjuder hotellupplevelse genom Coop HotellKupp.

Nu letar vi efter vår nya kollega till kundtjänstavdelningen baserad i Odenplan, Stockholm (endast 40 steg från tunnelbanan!). Vi letar efter en norsktalande & svensktalande kundtjänstmedarbetare till vårt team. Vi är ett team på 3 personer som arbetar med kundrelaterade frågor gällande hotellbokingar och support till våra hotell.

Arbetsuppgifter:

  • Du ansvarar för att ta inkommande samtal, e-post och sociala media (såsom Messenger) från kunder och svara på eventuella frågor de har.
  • Du kommer också ansvara för att genomföra bokningar åt kunder samt kommunicera med hotell gällande eventuella önskemål, avbokningar och ändringar.
  • Vid inkommande samtal kommer du att hjälpa kunden att hitta det lämpligaste hotellet åt dem till det bästa värdet.
  • Tillsammans med teamet kommer du att arbeta aktivt mot uppsatta mål.
  • Alltid ha kunden i fokus och leverera kundservice i världsklass.
  • Aktivt uppdatera dig om produkterna, destinationerna och eventuella tilläggsalternativ samt ha en inblick i kommande destinationer och produkter.
  • Ansvara för att svara, kommentera och följa upp engagemang på vår Facebook och Instagram kanaler.
  • Tillsammans med teamet ha full förståelse av våra bokningsvillkor samt allmänna villkor och ha en förmåga att beskriva dessa till kunden vid eventuella frågor.
  • Levererar utmärkt kundservice genom att hantera eventuella klagomål på ett lugnt och diplomatiskt sätt.
  • Hantering av betalnings- och återbetalningsfunktioner.
  • Samarbeta med hotell leverantörer för att snabbt lösa kundrelaterad frågor/förfrågningar.

 

Vem är du?

  • Flytande norska och/eller svenska samt engelska
  • Vi söker dig som ar positiv, ansvarsfull, nyfiken, energisk, passionerad & kundfokuserad
  • Du är noggrann, prestigelös och har ett stort engagemang.
  • Du är van vid att jobba med eget initiativ och under högt tempo.
  • Lösningsorienterad och ser inga hinder- utan mer möjligheter!
  • Du brinner för att uppnå goda resultat och nöjda kunder.
  • Du arbetar strukturerat, punktlig och strävar efter att uppnå mål med eget initiativ eller som en del av teamet.
  • Vi ser helst att du är en lugn beslutsfattare samt tycker om att prata med kunder i en livlig miljö.
  • Du har en förmåga att vara lugn vid pressade situationer.
  • Är intresserad av en karriär i en spännande internationell miljö.
  •  
  • Meriterat är om du har kundtjänsterfarenhet sedan tidigare och/eller grundläggande kunskaper om den skandinaviska resebranschen

 

Vad vi erbjuder dig!

  • En tjänst inom ett växande internationellt bolag
  • Varierande och roliga arbetsuppgifter i en internationell miljö där du har möjlighet att vara med och påverka.
  • Utbildning av vara bokningssystem.
  • Det finns ett fantastiskt tillfälle för utveckling för rätt person inom vårt dynamiska företag!

Omfattning: Heltid 100%

Arbetstider: måndag-fredag kl 08:30-17:00

Tillträde Omgående

Arbetsort Stockholm/ Odenplan

Erfarenhet: Call center/kundtjänst: 1 år (Meriterande). Hotell: 1 år (Meriterade)

Vad vi erbjuder:

  • Växande internationellt bolag
  • Utvecklingsmöjligheter till vidare tjänster
  • Stort eget ansvar

Vad vi ber om:

  • Eget driv
  • Strukturerad
  • Flexibel
  • Kommunikativ
  • Ingen erfarenhet krävs
  • Avslutad gymnasieutbildning

Ansök

Är du den bästa kandidaten? Klicka på 'Ansök nu' så kommer vi att kontakta dig snarast!

Publicerad den

27-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Önskad utbildningsnivå
Gymnasium
Ort
Stockholm
Antal timmar per vecka
40
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb), Heltidsjobb (erfaren)
Löneindikation
Mellan 21,000SEK och 23,000SEK Lön
Ansvarig för
Kundtjänst
Typ av jobb
Kundservice / Call center
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej
Språk
Engelska, Norska, Svenska

Stockholm | Kundservice / Call Center | Jobb för kundservicemedarbetare | Heltidsjobb (förstajobb) | Heltidsjobb (erfaren) | Gymnasium