Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med 57 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Vi är varuhuset som erbjuder en smart mix av prisvärda produkter på ett inspirerande, enkelt och lättillgängligt sätt. Åhléns omsätter 4,8 miljarder och varje år tar våra 3 000 skickliga medarbetare emot ca 80 miljoner besök. Åhléns Outlet är ett dotterbolag. Åhléns är en del av detaljhandelskoncernen Axel Johnson AB.
Vi bygger om på Affärsområde Mode & Hem och söker en Operativ Chef som brinner för processer och systemstöd.
Vi söker en driven ledare som kan ta ansvar för den dagliga driften av affärsområdet, utveckling av våra arbetsprocesser och de systemstöd som krävs för att möta morgondagens krav. Arbetet innebär att du blir spindeln i nätet för avdelningen och ingår i affärsområdets ledningsgrupp.
Ansvarsområden:
Vi söker dig som:
Vi på Åhléns är övertygade om att när vi delar med oss av kunskaper och erfarenheter, framgång och entusiasm, gör vi varandra bättre. Till oss tar du med dig:
Erfarenhet av:
För att lyckas i rollen ser vi att du har en stark affärsmässighet, vågar driva egna initiativ och du tycker det är motiverande att jobba med människor. Du är självgående i ditt arbete och tar ansvar för att vi gemensamt uppnår våra uppsatta mål.
Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi ser gärna att du kan börja hos oss så snart som möjligt.
Urvalet kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag.
Vi välkomnar alla och värdesätter mångfald; våra medarbetare är alla unika och vi behandlar var och en som individer. Vi är engagerade, ger allt på jobbet och värdesätter att ha balans i livet. Med det hälsar vi dig välkommen till Åhléns!
01-04-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!