Kundtjänstmedarbetare i Borås
Releasy är en av Sveriges ledande aktörer inom kundservice och försäljning, men när kunden är nöjd har vi nått halvvägs. Genom våra interna utbildningar och karriärtrappan erbjuds du möjlighet att utvecklas i din kompetens och göra karriär inom kundtjänst. Desto högre upp du kommer i karriärtrappan, desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din Teamledare.

Arbetsbeskrivning:
Dina arbetsuppgifter
- Möta och hantera Telias kunder via telefon, chatt och mejl.
- I varje kunddialog är du lyhörd för kundens behov och arbetar aktivt med merförsäljning.
- Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera den bästa kundupplevelsen.
Vad vi erbjuder:
- En trygg och spännande arbetsplats med härliga kollegor
- Utvecklingsmöjligheter
- 6 månaders provanställning med chans till tillsvidare!
Vad vi ber om:
- Strukturerad
- Flexibel
- Samarbetsvillig
- Kommunikativ
- Ingen erfarenhet krävs
- Ingen utbildning krävs
Ansök
Är du den bästa kandidaten? Klicka på 'Ansök nu' så kommer vi att kontakta dig snarast!
Publicerad den
25-06-2025
Extra information
Utbildningsdatum
24/5, 14/6, 12/7 & 16/8
Arbetstider
Dina arbetstider är förlagda inom kundtjänstens öppettider som är måndag - fredag 08.00-21.45 och lördagar 10.00-21.45. Öppettiderna kan komma att ändras.
Lön och anställningsgrad
Du erbjuds en anställning på 100 % som börjar med sex månaders provanställning och med månadslön enligt kollektivavtal.
- Status
- Stängd
- Önskad utbildningsnivå
- Gymnasium
- Ort
- Borås
- Antal timmar per vecka
- 40
- Typ av kontrakt
- Heltidsjobb (förstajobb), Heltidsjobb (erfaren), Jobba hemifrån
- Löneindikation
- 20,719SEK Lön
- Ansvarig för
- Kundhantering/kundtjänst/kundservice
- Typ av jobb
- Kundservice / Call center
- Körkort önskas
- Nej
- Tillgång till bil önskas
- Nej
- Personligt brev krävs
- Nej
- Språk
- Engelska, Svenska
Få liknande jobberbjudanden via mail
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!