Inaktiv platsannons

i Stockholm

... ... ...

Om tjänsten

Medarbetare Kandidat Hemsida
.block-cover--with-background { background-image: url("https://media.cdn.teamtailor.com/images/s3/teamtailor-production/hero_picture_small-v6/image_uploads/6566d333-4ef1-431a-a794-fcada920f699/original.jpg"); } @media screen and (min-width: 480px) { .block-cover--with-background { background-image: url("https://media.cdn.teamtailor.com/images/s3/teamtailor-production/hero_picture_medium-v6/image_uploads/6566d333-4ef1-431a-a794-fcada920f699/original.jpg"); } } @media screen and (min-width: 768px) { .block-cover--with-background { background-image: url("https://media.cdn.teamtailor.com/images/s3/teamtailor-production/hero_picture_large_full_cover-v6/image_uploads/6566d333-4ef1-431a-a794-fcada920f699/original.jpg"); } }
Sälj · Stockholm
Account Manager Facility Management

Gillar du att vinna och överträffa dig själv? Vill du göra karriär på ett bolag som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad och trivs med frihet under ansvar? Då passar rollen som Account Manager hos Office Management dig perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare två stjärnor till Stockholm inom affärsområdet Facility Management. Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval!

Om rollen
Som Account Manager kommer du ingå i ett sammansvetsat team om sex säljare. Teamet fokuserar på att sälja tjänster ur produktportfölj, vilken bland annat innefattar kontors- och förbrukningsmaterial, kaffe- och vattenmaskiner samt lokalvård och bemanning. Du rapporterar till Sales Manager Facility Management.

Arbetsuppgifter
I den här rollen kommer du ta över en befintlig kundstock (50%), men även arbeta med att ta kontakt med nya kunder för att utöka din kundstock (50%). Du ansvarar själv för hela försäljningsprocessen från första kontakt till avtalsskrivning med kund. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.

Vi söker dig som…

  • Har minst 1–2 års erfarenhet av B2B-försäljning
  • Innehar B-körkort
  • Utrycker sig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift då det krävs i det dagliga arbetet med kund

Har du dessutom erfarenhet från branschen är det meriterande.

Personliga egenskaper
Som person är du driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vidare är du självgående och orädd för att briljera din sälj-pitch till högre beslutsfattare. För att lyckas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.

Vad kan vi erbjuda dig?

  • Månadslön & rörlig del
  • Säljresor, tävlingar och kick-offer!
  • Coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
  • Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
  • Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2021 & 2020
  • O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid

Om oss 
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2019 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping och Luleå.      

Övrig information

  • Start: oktober 2021, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
  • Omfattning: Heltid
  • Plats: Skalholtsgatan 6-8, Kista
  • Anställningsform: tillsvidare med 6 månaders provanställning
  • Antal lediga tjänster: 2 st

Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan om det här är rollen för dig! 

Har du frågor om tjänsten slår du en signal till mig, Erik Wilson, Sales Manager på 010 858 54 78.

Vi ser fram emot din ansökan!

Avdelning
Roll
Account Manager
Platser
Kontakt Recruitment Consultant – HR & Utbildning
Kollegor
Väx med oss
Stockholm

Skalholtsgatan 6-8

164 22 Kista

Våra värderingar


True Commitment

Vårt största fokus är att skapa värde för våra kunder, där en förutsättning är att vi bygger långsiktiga relationer både internt och externt. Vi ska överträffa våra kunders förväntningar och alltid hålla vad vi lovar. Allt vi gör ska skapa nytta för kunden för att bli den självklara partnern inom alla våra affärsområden.

 

Great Together

Vi sprider och delar med oss av positiv energi och kunskap, vi samverkar som ett team, vi hjälper varandra och vi visar respekt. Som lag är vi starkare, där alla bidrar och tar sitt ansvar.

 

Always Improve

Att omfamna förändringar och att som organisation hela tiden utvecklas och bli bättre. Vi ska ha ett klimat där viljan att utmana sig själv och driva sin egen utveckling framåt är självklar. Med rätt inställning, vilja och attityd är ingenting omöjligt.

Om Office Management

Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i Norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 450 medarbetare, en omsättning på 1320 MSEK (2019) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland. 

Vår vision
Vi gör din arbetsdag framgångsrik.

Grundat 1993
Medarbetare 450
Omsättning 1320 MSEK
Sälj · Stockholm
Account Manager Facility Management

Loading application form

Karriärsajt
Platser
Avdelningar
Jobbar du redan på Office Management?

Hjälp till i rekryteringen och hitta din framtida kollega.

Publicerad den

26-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Stockholm
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Stockholm | Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb)