Nu söker vi på Settlement avdelningen en medarbetare med ekonomisk kompetens till vårt härliga team. Tjänsten som ekonomiassistent innebär att säkerställa att våra Logistikpartners får rätt betalt för utförda tjänster i enlighet med överenskomna avtal, samt att säkerställa god kontroll på Transportavdelningens ekonomi.
Arbetsuppgifter:
Som Settlementansvarig är din uppgift att ta fram och säkerställa debiteringsunderlag, hantera administration inom befintliga verktyg och system, administrera och följa upp ekonomiska transaktioner samt att arbeta med KPI-uppföljning och ständiga förbättringar inom arbetsområdet.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter omfattar bland annat:
Vem är du? Som person tar du stort ansvar för ditt arbete, säkerställer att du förstår vad som förväntas av dig och är noggrann med att leverera högsta kvalitet. Du har lätt för att ta till dig nya arbetsuppgifter. Du trivs i en roll där du får utvecklas och är inte rädd för att ta initiativ eller fråga om hjälp. Att prioritera även i stressiga situationer ser du inte som en svårighet, tack vare ditt proaktiva och lösningsorienterade arbetssätt. Vi erbjuder möjlighet att utöka sina kunskaper. Som person har du lätt för att samarbeta och har stor känsla för reda, ordning och struktur (ROS).
Tjänsten är en tillsvidareanställning på Heltid.
23-05-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!