Vi söker dig med känsla för service och ordning och reda som vill vara med och utveckla vår butik! Hos oss på Coop står värdskap och matglädje i fokus.
Vi söker en avdelningsansvarig för vår kundtjänst. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 30 timmar i genomsnitt per vecka och innebär i huvudsak att i samråd med säljchef ansvara kundtjänst, café & post.
I din roll ansvarar du för att vår kundtjänst fortsätter att utvecklas och att våra kunder möter ett gott värdskap från dig och övriga medarbetare. Du bidrar till att vi har effektiva rutiner och att vi säljer med lönsamhet.
Som säljare arbetar du i huvudsak med arbetsuppgifter inom området men även med övriga förekommande arbetsuppgifter inom butiken. Har du erfarenhet av branschen, kundtjänstområdet och fallenhet för service? Vi tror att du som passar för tjänsten har en utbildning på lägst gymnasienivå och en stark känsla för ordning och reda. Meriterande om du har tidigare erfarenhet av ledarskap inom området. Vi erbjuder ett omväxlande och tempofyllt arbete.
Frågor? kontakta säljchef Teresa Salonen 090-104207
13-04-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!