Vill du vara med och bygga upp Sveriges bästa kundservice?
Vi söker nu dig som vill vara en del på vår resa. Under hösten 2021 har vi på JYSK startat upp vår nya kundservice med ett enda mål – Att bli Sveriges bästa kundservice!
För oss är det viktigt att vi har roligt på jobbet tillsammans, vi tror på att en nöjd medarbetare ger en nöjd kund. Vi arbetar främst med telefonen som hjälpmedel men även med chatt och email. Du har daglig kontakt med våra kunder men även ett nära samarbete med våra butiker. Du kommer att vara en JYSK-ambassadör genom att alltid sätta kunden först och genom att alltid vilja ta JYSK mot framgång!
Vi sitter i nyrenoverade lokaler på vårt huvudkontor i Arlöv endast 6 minuter med pågatåget från Malmö Central. Här bjuds det på frukost varje vardag och dessutom får du både friskvårdsbidrag och fina rabatter på JYSK, Ilva och Bolia.
Du är engagerad och…
Du ges möjligheter och…
Nyfiken?
Vi söker dig som vill jobba 75–100%. Tjänsten är en tillsvidareanställning med individuell och marknadsmässig lön.
Våra arbetstider varierar mellan 08.00 och 18.15 på vardagar. Du arbetar även var tredje helg mellan 09.15/10.15 och 16.15. Startdatum för tjänsten är 24/1-2022 och du behöver därför vara tillgänglig för start detta datum.
Låter det här som ditt nästa steg? Skicka i så fall iväg din ansökan redan idag!
För mer information är du välkommen att kontakta: Customer Service Manager Filip Stertman på
JYSK har expanderat från en butik i Danmark 1979 till mer än 3000 butiker över hela världen. För att säkra framtida tillväxt, behöver vi de bästa medarbetarna. Ta tillvara på detta tillfälle att bli en del av JYSK. If you bring dedication, you will meet possibilities.
20-04-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!