Inaktiv platsannons

Affärsstöd med fokus på Cisco - Technical Services i Stockholm, Göteborg, Malmö, Växjö

Om tjänsten

Är du en lagspelare som vill bli en del av landslaget? Våra kunders investeringar i nätverk, server och lagring är verksamhetskritiska och kräver därför service och support i världsklass. Just nu söker vi på Atea Technical Services dig som vill jobba som affärsstöd, med fokus på Cisco supporterbjudande portfölj

Technical Services tillhör den nationella enheten, Software, Cloud & Technical Services, där Technical Services fokus är att sälja, förvalta och utveckla befintliga kundavtal inom nätverk och server och lagring. De miljöer vi supporterar är ofta stora och komplexa. Vi erbjuder dig en arbetsplats som präglas av medarbetare som brinner för att bygga Sverige med it, medarbetare som tar personligt ansvar och sätter laget före jaget. Vi kallar oss stolt för landslaget i informationsteknologi.

Din roll i laget

I rollen kommer du att vara en del av ett team som stöttar Technical Services säljorganisation med kunskap kring Cisco supporterbjudande och ansvarar för Cisco renewal inköpsadministration.

Du kommer att ha flertalet kontaktytor och ansvara för tillgänglighet och hantering av inkommande ärenden och med att ge snabb återkoppling, förutom ett nära samarbete med teamet kommer du även arbeta med interna som externa kundkontakter samt delta i mötena med leverantören kring våra kunder

Vi vill mer och håller ett högt tempo, i detta behöver du vara självgående och strukturerad men även sporras av att ha en varierande vardag med stora och små utmaningar där du utmanas i att vara flexibel. Du kommer ingå i ett gott team med flera affärsstöd och specialistadministratörer som arbetar med hela flödet i Technical Services avtalsadministration.

Dina huvudsakliga uppgifter i rollen som affärsstöd är:

  • Affärsstödjande uppgifter kring Cisco Supporterbjudande portfölj
  • Prisförfrågningar/Upphandlingar
  • Cisco Leverantörsfakturor
  • Inköp och administration via Cisco system CCW-R
  • Kundkontakter både interna och externa
  • Hålla hög servicegrad i hantering av ärende

Vårt erbjudande till dig 

Hos oss är det alltid nära till beslut. Vi har en målmedveten satsning på coachande ledarskap och våra medarbetares personliga utveckling och hälsa. Vår kultur präglas av våra värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt. En kultur som gjort oss till Sveriges största leverantör av informationsteknologi och tillhörande tjänster.  

Vi har alltid stora saker på gång. Vi gillar att utmana oss själva och går ofta vår egen väg. Vi gör det tack vare modiga medarbetare som sporras av stora mål.

Som person känner du troligtvis igen dig på följande personliga kompetenser:

Viktigast är att du brinner för rollen, och att du vill göra skillnad genom ditt engagemang och din vilja. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

För att lyckas i tjänsten som affärsstöd bör du ha följande kunskaper:

  • Serviceinriktad
  • Strukturerad i ditt arbetssätt
  • Goda kunskaper i Excel
  • Kommunicerar i tal och skrift på svenska och engelska
  •  Lagspelare

Meriterande:

  • Kunskap i Cisco Supporterbjudande - Cisco Lifecycle Services
  • Kunskap i CCW & CCW-R
  • Kunskap i Cisco Ready

Publicerad den

27-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Stockholm, Göteborg, Malmö, Växjö
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
IT
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

IT | Heltidsjobb (förstajobb)