Vi söker dig som vill vara med och utveckla vår onlinehandel. Allt fler kunder väljer att handla Online hos Coop.se för att sedan hämta färdigpackade kassar i anslutning till butiken eller via hemleverans. Du kommer att gå en spännande framtid till mötes så vi ser gärna att du är nytänkande och kreativ i ditt sätt att arbeta.
Din roll innefattar helhetsansvar över driften av onlinehandeln. Du kommer att planera, styra och delegera det dagliga arbetet samt utveckla avdelningens rutiner, arbetssätt och effektivitet. Vi ser att du har drivet att skapa god lönsamhet och klara uppsatta budgetmål. Du kommer även att arbeta med kompetensutveckling och introduktion av nya medarbetare. Tillsammans med dina medarbetare arbetar ni med orderplock, packning och ser till att leveransen kommer i tid till kund.
Vi ser att du har minst 2 års erfarenhet inom Coop. Vidare har du lätt för att kommunicera, är tydlig i ditt ledarskap och har ett coachande och stöttande förhållningssätt gentemot dina medarbetare. Du är inspirerande och sprider positiv energi som smittar av sig på både kunder och kollegor.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Arbetstiderna kommer variera och innebära dag, kväll och helgarbete.
13-04-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!