Inaktiv platsannons

Finnish speaking Customer Service Agent (temporary position) i Göteborg

... ...

Om tjänsten

Plats

Distans

Sista ansökan

2022-02-25

Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 2 000 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 75 000 kvm stora lager, med över 35 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag. I Göteborg ligger Campus Jollyroom, här finns ett stort nybyggt kontor, flera moderna lager, showroom för våra kunder samt gym och restaurang för våra medarbetare. Vi har även ett kontor i Umeå samt en fysisk butik i Stockholm Kungens Kurva. Vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget 500 fantastiska medarbetare, 300 medarbetare arbetar på heltid och resterande på behovsbasis. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden har vi nu påbörjat expansionen in i Europa. På sikt skall Jollyroom bli den ledande aktören inom barn- och baby på nätet i Europa. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.

Finnish speaking Customer Service Agent (temporary position)
Our Finnish team consists of 8 wonderful employees who all speak and write fluent Finnish. They have different work experiences, but the common denominator is that everyone has previously worked with customer service in one way or another. They are goal- and service-oriented, have a solution-oriented approach and are proactive. For us, it is important that you possess similar experience and qualities. This gives us all the conditions to give our customers the best service in the industry.

As a Customer Service Agent, you have the following tasks:
- Help customers via phone, email, chat and social media
- Claims
- Be involved in the work of creating routines within service and developing the department

We as a company offer you:
- An entrepreneur-driven business
- High rate of development and an exciting industry with great potential
- Career opportunities
- A youthful and vibrant environment
- Collective agreement
- Location near Gothenburg; 15 minutes by car to the city

Practical information
- Start: As soon as possible
- Temporary position until 31/8 2022, 40h / week
- Working hours: 8-17, Monday-Friday and 1-2 Sundays a month
- Location: Gothenburg, Sörredsvägen 111, or on remote from either Sweden or Finland
- Questions? Contact Amanda Vitalis, via   

Do you think that most of this ad sounds exciting and do you recognize yourself in our requirements profile? Apply as soon as possible because we may fill the position before the last application day!

Were you even more curious about Jollyroom? Do not forget to follow us on ! Below you will find a selection of our latest news:

We reached two billion in turnover ->

We have built a new JollyCampus in Gothenburg -> 

We won the Swedish SEO award in the category Children & Toys for the third year in a row! ->  

As part of ensuring high quality in our recruitment processes, we carry out tests, taking reference and background checks.

We are currently avoiding calls from recruitment and advertising providers.

Publicerad den

19-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Göteborg
Typ av jobb
Kundservice / Call center
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej