Om tjänsten
Dina arbetsuppgifterDu kommer att tillsammans med dina kollegor har ett huvudansvar för inkommande samtal och vara vår kunds representant utåt. Du kommer att hjälpa kunderna med teknisk vägledning, både via telefon och genom ärendehanteringssystemet, Zendesk. I rollen kommer du att arbeta administrativt med innesäljsbiten vad gäller orderhantering, returhantering, reklamationsärenden och ha daglig kundkontakt. Du är även administrativ support till säljarna i form av offerthantering, avtalshantering med mera.
Om företagetVår kund är ett globalt företag som lägger ner stor vikt i välmående hos alla deras anställda och ser till varje individs utveckling och möjligheter. De arbetar för att överträffa deras kunders förväntningar avseende snabbhet och bemötande, genom att ständigt sträva efter att förbättra sin service och leverans till deras kunder. Mer information om företaget ges vid personlig kontakt.
Din profilVi tror att du som söker har erfarenhet av att arbeta med kundservice och administration i en supportliknande roll. Du har tidigare erfarenhet av orderregistrering, reklamationshantering och returärenden. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat samt har goda datorkunskaper. Meriterande är om du har arbetat i ett ärendehanteringssystem tidigare, samt erfarenhet av hur industribranschen fungerar.
Har du teknisk erfarenhet från studier eller från yrkeslivet är även detta ett stort plus.
Som person är du driven, nyfiken och ansvarstagande. Du visar på engagemang och kommer gärna med idéer på lösningar. Vidare ser vi att du är organiserad, strukturerad och kan hålla deadlines. Då teamet du kommer ingå i är ett glatt, ambitiös socialt team ser vi att du som söker är en prestigelös lagspelare som uppskattar feedback och kan hjälpa andra. För denna roll läggs stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Låter det som en tjänst för dig? Varmt välkommen in med din ansökan. Vid frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare, Matilda Dahlin på eller via mejl 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora
tjänster till chefer och specialister.
Extra information
- Status
- Stängd
- Önskad utbildningsnivå
- Grundskola
- Ort
- Stockholm
- Typ av kontrakt
- Heltidsjobb (förstajobb)
- Typ av jobb
- Kundservice / Call center
- Körkort önskas
- Nej
- Tillgång till bil önskas
- Nej
- Personligt brev krävs
- Nej
- Språk
- Svenska
Stockholm | Kundservice / Call Center | Heltidsjobb (förstajobb) | Grundskola