Inaktiv platsannons

Vi söker en Office Manager till Oberon Family Office! i Stockholm

Är du student och letar efter ett jobb vid sidan av studierna eller är du på sök efter ett heltidsjobb att kick-starta karriären? Titta hit!

Om tjänsten

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en Office Manager till vår kund Oberon Family Office som drivs av att ge service i vä ;Som Office Manager på Oberon Family Office ansvarar du för den dagliga driften av kontoret. Du kommer att arbeta med koordinerande och administrativa uppgifter och ansvara för att kontoret ser snyggt och professionellt ut.Arbetsuppgifter i rollen:
  • Välkomna gäster och förbereda mötesrum
  • Tillhandahålla ad hoc-stöd och administrativa uppgifter till hela teamet
  • Inköp och inredning för kontoret
  • Koordinera resor, inklusive flyg och hotell
  • Diverse sekreteraruppgifter
  • Bolagets kontakt med leverantörer och samarbetspartners
  • Hjälpa till med arkivering och inventarieregister
  • Hjälpa till att samordna events, restaurangbesök och andra aktiviteter
I rollen så kommer du ingå i ett familjärt team på 10 personer som tillsammans arbetar för att säkerställa bästa service till ;Du kommer i denna roll att vara en viktig stöttepelare till hela fö ;Rollen kommer innebära ett stort eget ansvar och proaktivt jobb för att skapa förbättringar för kontorsmiljön och trivsel på ;Kvalifikationer och egenskaper
För att vara framgångsrik i den här tjänsten så ser vi att du är en serviceminded, prestigelös och flexibel person som drivs av att hjälpa andra. Du är van att sätta kunden i fokus och motiveras av att ge god service. Vi ser även att du är social, tar mycket eget ansvar samt att du är noggrann. Du gillar att ta egna initiativ och har lätt för att se detaljer som kan skapa en härlig atmosfä ;Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av kontorsservice och liknande arbetsuppgifter. Du är bekväm med att utrycka dig på engelska och svenska i både tal och ;Du bör också gilla att arbeta i en organisation där man hjälps åt och ställer upp för varandra samt får vara delaktig i hela verksamheten. Oberon erbjuder en fantastisk arbetsmiljö där gruppen jobbar nära som en familj och skapar en trygghet för varandra. Det sprids glädje, passion, personlighet, professionalitet och gemenskap.Om företaget
Oberon är ett Oberoende Family Office för privata samt institutionella kunder, och är ledande i Norden för sitt koncept med förvaltning, bokföring och övriga service-tjänster. Baserat på många års erfarenhet vad gäller att förvalta förtroendet från några av de mest prestigefulla UHNW-familjerna i Europa, besitter Oberon en unik kunskap om att bygga och föra vidare förmögenheter till kommande generationer. Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela ;Följ oss gärna på Linkedin! Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto Executive Search & Interim som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister.Frågor och kontakt
I denna rekrytering samarbetar Oberon med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Emma Persson på

Publicerad den

07-01-2023

Extra information

Status
Stängd
Önskad utbildningsnivå
Grundskola
Ort
Stockholm
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Projektledning / Konsultjobb
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej
Språk
Svenska

Stockholm | Projektledning / Konsultjobb | Heltidsjobb (förstajobb) | Grundskola