Inaktiv platsannons

Account Manager som vill ta nästa steg i karriären i Göteborg

Om tjänsten

Gillar du att vinna och överträffa dig själv? Vill du göra karriär på ett bolag som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad och trivs med frihet under ansvar? Då passar rollen som Area Manager hos Office Management dig perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna till Göteborg inom affärsområdet Facility Management. Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval!


Om rollen 

Som Area Manager inom Facility Management kommer du ingå i ett sammansvetsat team om 11 medarbetare där alla gör det lilla extra för att skapa god stämning på kontoret och ute hos kund.

Teamet fokuserar på att förse våra kunder med helhetslösningar, i produktportföljen hittar du tex städtjänst, bemanning, kaffemaskiner, mat på jobbet, växtinredning, kläd- och mattvätt samt mycket mer!


Arbetsuppgifter

I den här rollen kommer du fokusera på att ta kontakt med nya kunder för att bygga upp din egen kundstock. Du ansvarar själv för hela försäljningsprocessen från första kontakt till avtalsskrivning med kund. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.

Vi söker dig som…

  • Har minst 1 års erfarenhet av B2B-försäljning
  • Tillgång till egen bil
  • Innehar B-körkort
  • Utrycker sig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift då det krävs i det dagliga arbetet med kund
  • Har du dessutom erfarenhet från branschen är det meriterande.


Personliga egenskaper

Som person är du driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du vet vad som krävs för att lyckas och du ger allt för att nå dina och teamets uppsatta mål. Vidare brinner du för service och har lätt för att skapa relationer. För att lyckas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.


Vad kan vi erbjuda dig?

  • Månadslön & rörlig del
  • Säljresor, tävlingar och kick-offer!
  • Coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
  • Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2021 & 2020
  • O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid


Om oss

Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2019 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Uppsala, Linköping och Luleå.

Här kan du titta på en kort film och lära dig mer om vår avdelning:


Övrig information

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Plats: Mölndalsvägen 30A, Göteborg

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan om det här är rollen för dig!

Har du frågor om tjänsten slår du en signal till mig, Vincent Jägard, Sales Manager FM på 010 858 51 21.

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontakt Recruitment Consultant – HR & Utbildning
Om Office Management

Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i Norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 450 medarbetare, en omsättning på 1320 MSEK (2019) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland. 

Vår vision
Vi gör din arbetsdag framgångsrik.

Grundat 1993
Medarbetare 450
Omsättning 1320 MSEK

Publicerad den

26-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Göteborg
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Göteborg | Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb)