Inaktiv platsannons

Teknikintresserad Account Manager i Göteborg

Om tjänsten

Har du tidigare erfarenhet av försäljning och vill sälja klimatsmarta tjänster kopplade till Microsoft Teams Telekom som bidrar till en bättre framtid?

Vi söker nu en Account Manager inom nykundsförsäljning som vill bidra till ökad tillväxt och göra skillnad på riktigt. Missa inte chansen att få vara med på vår framgångsresa och bli en del av Sveriges första klimatneutrala telekombolag!


Arbetsuppgifter

Som Account Manager hos oss blir din huvudroll att fokusera på försäljning av tjänster kopplade till Microsoft Teams Telekom till medelstora och stora företag i Sverige, där du har eget kund- och budgetansvar. Du är en viktig del i leveransen av Teams-relaterade IT/Telekom-tjänster där kunden erbjuds marknadens bästa plattformar. 


Erfarenheter

Vi söker dig som har:

  • Minst 1 års erfarenhet av försäljning
  • Besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, då detta används i det dagliga arbetet
  • Innehar B-körkort
  • Vi förutsätter också att du har ett brinnande intresse för försäljning


Egenskaper

Vi söker dig som är driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du trivs med telefon och dator som arbetsredskap och brinner för att sätta kunden i fokus! För att lyckas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.


Vad kan vi erbjuda dig?

  • Månadslön & rörlig del
  • Säljresor, tävlingar och kick-offer!
  • Coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
  • Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
  • Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021 och 2022
  • O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid

Om oss

    Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.200 MSEK år 2020 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Tammerfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping, Uppsala och Luleå.

    www.officemanagement.se

     

    Övrig information

    Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

    Omfattning: Heltid

    Plats: Mölndalsvägen, Göteborg

    Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning


    Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan om det här är rollen för dig!

    Har du frågor om tjänsten slår du en signal till mig Sara Lundberg på 010 858 40 67.

    Kontakt Recruitment Consultant – HR & Utbildning
    Om Office Management

    Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i Norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 450 medarbetare, en omsättning på 1320 MSEK (2019) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland. 

    Vår vision
    Vi gör din arbetsdag framgångsrik.

    Grundat 1993
    Medarbetare 450
    Omsättning 1320 MSEK

    Publicerad den

    26-03-2024

    Extra information

    Status
    Stängd
    Ort
    Göteborg
    Typ av kontrakt
    Heltidsjobb (förstajobb)
    Typ av jobb
    Kontor / Administration
    Körkort önskas
    Nej
    Tillgång till bil önskas
    Nej
    Personligt brev krävs
    Nej

    Göteborg | Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb)