Om tjänsten
Dina arbetsuppgifterVill du komma till ett familjärt växande bolag där du blir en viktig del och har möjlighet att utvecklas och klättra i din karriär? Varmt välkommen in med din ansökan redan idag.
Du erbjuds en roll där du har stor möjlighet att påverka och möjligheter till personlig utveckling. Samt en arbetsplats med prestigelösa och flexibla kollegor, som stöttar upp för varandra. Du erbjuds en bra lön samt bra förmåner.
I rollen som Kundsupport på Bedsab kommer du att svara på inkommande samtal och mejl. Du kommer med hjälp av deras affärssystem arbeta administrativt med orderregistrering, offertarbete och planering. Du har en rådgivande roll, där du ser till kundens behov och ger service därefter. Fokus ligger på att ge kunderna den bästa möjliga servicen och vara flexibel med lösningar. Du blir en väldigt viktig del i företaget, då du är första kontakt för deras kunders förfrågningar och funderingar.
Vid anställning blir du direktrekryterad av vår kund, Bedsab. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag. Start för tjänsten är omgående. Varmt välkommen in med din ansökan då intervjuer sker löpande.
Om företagetBedsab är ett familjeägt grossistföretag som varit verksamt sedan 1970 vars affärsidé är att erbjuda sina kunder helhetslösningar av kvalitetsprodukter, utbildning och besiktning inom lyftredskap, surrningsmateriel och fallskyddsutrustning.
Mer information om företag ges vid närmare kontakt.
Din profilVi tror att du som söker älskar att ge bra kundservice. Du är en problemlösare som ser möjligheter och vågar vara flexibel i dina lösningar. Du tar initiativ, är nyfiken och engagerad i ditt arbete.
För att lyckas i rollen har du god systemvana, du pratar och skriver svenska obehindrat samt har kunskaper i engelska. Du har tidigare erfarenhet av att arbete med kundservice. Det kan vara från butik, kundsupport eller annan supportliknande roll. Du kommer in i en teknisk bransch vilket gör att du gärna får ha ett tekniskt intresse, en nyfikenhet att lära dig.
Vi tror att du som söker vill komma till en arbetsplats där du kan se dig själv långsiktigt och vill vara en del av tillväxten på Bedsab.
Är det dig vi söker? Skicka in din ansökan redan idag då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryterare Matilda Dahlin på alternativt på .
Om 2Complete2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
Extra information
- Status
- Stängd
- Önskad utbildningsnivå
- Grundskola
- Ort
- Stockholm
- Typ av kontrakt
- Heltidsjobb (förstajobb)
- Typ av jobb
- Kundservice / Call center
- Körkort önskas
- Nej
- Tillgång till bil önskas
- Nej
- Personligt brev krävs
- Nej
- Språk
- Svenska