Inaktiv platsannons

Account Manager sökes till väletablerat företag i Frösunda Port! i Stockholm

Om tjänsten

Gillar du att vinna och överträffa dig själv? Vill du göra karriär på ett bolag som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad och trivs med frihet under ansvar? Då passar rollen som Account Manager hos Office Management dig perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna inom affärsområdet Facility Management. Vi sitter i nyrenoverade och fräscha lokaler i Frösunda Port. Sök redan idag!

Om rollen

Som Account Manager kommer du ingå i ett sammansvetsat team om sex säljare. Teamet fokuserar på att sälja tjänster ur Facilty Managements produktportfölj, vilken bland annat innefattar kontors- och förbrukningsmaterial, kaffe- och vattenmaskiner samt lokalvård och bemanning. Du rapporterar till Sales Manager på Facility Management.

 

Arbetsuppgifter

I den här rollen kommer du ta över en befintlig kundstock (50%), men även arbeta med att ta kontakt med nya kunder för att utöka din kundstock (50%). Du ansvarar själv för hela försäljningsprocessen från första kontakt till avtalsskrivning med kund. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.

 

Vi söker dig som…

  • Har erfarenhet inom försäljning
  • Innehar B-körkort
  • Utrycker sig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift då det krävs i det dagliga arbetet med kund
  • Har du dessutom erfarenhet från branschen är det meriterande.

 

Personliga egenskaper

Som person är du driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vidare är du självgående och orädd för att briljera din sälj-pitch till högre beslutsfattare. För att lyckas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.

 

Vad kan vi erbjuda dig?

  • Fast månadslön & rörlig del
  • Säljresor, tävlingar och kick-offer!
  • Coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
  • Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
  • Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
  • Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2021 & 2020
  • O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid

 

Om oss

Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.200 MSEK år 2020 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping, Luleå, Uppsala och Tammerfors. www.officemanagement.se 

 

Övrig information

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Plats: Gustav III:s Boulevard 32, 169 73 Solna

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Antal lediga tjänster: 1 st

Har du frågor om tjänsten slår du en signal till mig, Erik Wilson, Sales Manager på 010 858 54 78.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om Office Management

Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i Norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 450 medarbetare, en omsättning på 1320 MSEK (2019) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland. 

Vår vision
Vi gör din arbetsdag framgångsrik.

Grundades 1993
Medarbetare 450
Omsättning 1320 MSEK

Publicerad den

24-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Stockholm
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Stockholm | Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb)