Om tjänsten
Om ossHej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på
Om företagetVarför ska du välja Clockwork?
Som anställd på Clockwork har du möjligheten att utvidga ditt nätverk och få bra arbetslivserfarenheter för din fortsatta karriär. Många av våra uppdrag erbjuder möjlighet till förlängning hos våra kunder. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.
För oss är gemenskap och uppskattning viktigt, därför får du en nära och personlig kontakt med din Konsultchef.
Dina arbetsuppgifterBrinner du för kundkontakt, försäljning och att hitta kunders behov i en snabbrörlig miljö tillsammans med trevliga kollegor? Då kan det här vara något för dig!
Som Kundservicemedarbetare hos oss kan dina arbetsuppgifter variera, men huvuduppgiften handlar ofta om att du ska ge exceptionellt god service till kunder via telefon och mail. Andra arbetsuppgifter som kan förekomma beroende på uppdrag är exempelvis orderhantering, skapa fakturor eller garanti-, retur- och kreditadministration. Ditt fokus ska alltid ligga på att ge en personlig och professionell service. Du följer även tydligt de riktlinjer och regler som är angiva för uppdraget.
Längden på uppdragen samt arbetstider kan variera beroende på kund.
Din profilVi söker dig som har tidigare erfarenhet inom området och besitter mycket god datavana.
Som person är du ansvarsfull, framåt och tydlig i din kommunikation. För att trivas i rollen krävs god samarbetsförmåga och ett driv av att leverera bästa lösningen åt kunden. Kan du hantera utmaningar som dyker upp under dagen och prioritera dem väl, så kommer du lyckas.
För att klara av uppdraget bör du kunna tala och skriva på både svenska och engelska.
AnsökanVarmt välkommen med din ansökan via
Om du har frågor kring processen får du gärna höra av dig till Anna Pettersson via på inkommande mail kan eventuellt dröja något under sommaren.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Extra information
- Status
- Stängd
- Önskad utbildningsnivå
- Grundskola
- Ort
- Skellefteå
- Typ av kontrakt
- Heltidsjobb (förstajobb)
- Typ av jobb
- Kundservice / Call center
- Körkort önskas
- Nej
- Tillgång till bil önskas
- Nej
- Personligt brev krävs
- Nej
- Språk
- Svenska