Customer Care Representative till EASYPARK! i Stockholm
A-hub söker efter en Customer Care Representative till EASYPARK!.

Om tjänsten
Genom att utnyttja teknik och data arbetar EasyPark för att förbättra vardagen i städer runt om i världen. Vårt passionerade EasyPark-team samarbetar kring innovativa lösningar för att digitalisera hela parkeringsekosystemet. Vi vill att folk ska ägna sin tid åt det som verkligen betyder något, samtidigt som vi sköter parkeringen.
Vill du bli en del av ett fantastiskt team med en välkomnande kultur? Läs då vidare!
DU ERBJUDS:
- Att bli en del av ett sammansvetsat team där man har kul på ;
- Komma till ett företag med högt i tak och där dina förslag kan bli till verklighet.
- Frihet under ;
- Att få komma till ett internationellt bolag där karriärmöjligheterna är ändlö ;
EXEMPEL PÅ ARBETSUPPGIFTER:
- Primärt besvara inkommande samtal och mail.
- Felsökning gällande tekniska problem.
- Registrering av nya kunder.
- Hantera fakturafrågor.
- Övrig administration.
VI SÖKER DIG SOM:
- Har relevant arbetslivserfarenhet eller viljan att lära dig om en helt ny bransch.
- Har en förståelse och/eller intresse för teknik.
- Talar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska.
- Är en lagspelare med ett positivt ;
Publicerad den
07-07-2025
Extra information
- Status
- Stängd
- Önskad utbildningsnivå
- Grundskola
- Ort
- Stockholm
- Typ av kontrakt
- Heltidsjobb (förstajobb)
- Typ av jobb
- Kundservice / Call center
- Körkort önskas
- Nej
- Tillgång till bil önskas
- Nej
- Personligt brev krävs
- Nej
- Språk
- Svenska
Få liknande jobberbjudanden via mail
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!