Sales Representative i Stockholm

Om tjänsten


Har du tidigare erfarenhet av försäljning och vill sälja klimatsmarta tjänster som bidrar till en bättre framtid och framtidens arbetsplats? Vi söker nu en Sales Representative som vill bidra till ökad tillväxt och göra skillnad på riktigt. Missa inte chansen att få vara med på vår framgångsresa och hjälpa kunderna in i framtidens arbetsplats.


Arbetsuppgifter

I din roll som Sales Representative på Office Management kommer du att fokusera på försäljning av tjänster kopplade till Microsoft Teams. I rollen ansvarar du för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Du säkerställer att kunden är nöjd genom hela processen. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.

 

Vi söker dig som:

  • Har tidigare erfarenhet av försäljning
  • Utrycker sig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift då det krävs i det dagliga arbetet med kund
  • Innehar B-körkort
  • Vi förutsätter också att du har ett brinnande intresse för försäljning och teknik

 

Egenskaper

Vi söker dig som är driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du trivs med telefon och dator som arbetsredskap och brinner för att sätta kunden i fokus! För att lyckas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.

 

Vad kan vi erbjuda dig?

  • Månadslön & rörlig del
  • Interna och externa utbildningar
  • Tydliga karriärvägar
  • Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
  • Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021 och 2022
  • O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid

 

Om oss

Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 450 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.100 MSEK år 2021 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Tammerfors, Göteborg, Kramfors, Malmö, Helsingborg, Linköping, Uppsala och Luleå.

 

Övrig information

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Plats: Stockholm

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

 

Har du frågor om tjänsten så tveka inte att slå en signal till Felix Friede, Sales Manager IT på 010–8585138 eller felix.friede@officemanagement.se.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om Office Management

Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i Norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 450 medarbetare, en omsättning på 1320 MSEK (2019) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland. 

Vår vision
Vi gör din arbetsdag framgångsrik.

Grundades 1993
Medarbetare 450
Omsättning 1320 MSEK

Publicerad den

29-11-2022

Extra information

Status
Öppen
Ort
Stockholm
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Stockholm | Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb)

Ansök nu

Dela jobbannonsen