Din roll:
• Ta emot och skapa bokningar.
• Planera dagens arbete samt beställa reservdelar.
• Komplettera/tidsätta arbetsorder.
• Kontakta kund vid tillkommande arbeten.
• Kontrollera materialtillgång vid tillkommande arbeten.
• Rapportera färdig bil till kund.
• Prissätta och redigera arbetsorder inför fakturering.
• Kundkontakt vid inlämning, under arbetets utförande samt vid utlämning av fordon till kund inkl. ta betalt.
• Engagerad, ansvarsfull och serviceinriktad.
• Ett välutvecklat ordningssinne.
• God datorvana.
• Goda kunskaper i engelska.
• God svenska i tal och skrift.
• B-körkort.
Tjänstens omfattning
100%
Vi tillämpar sex månaders provanställning.
Låter detta intressant är du välkommen med din ansökan. Urval av kandidater kommer att ske löpande.
Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan.
Personuppgiftshantering Promeister Solutions AB org. nr. 559034-6929 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter:
26-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!