Kundmottagare sökes till Mekonomen Bilverkstad i norra Helsingborg

Om tjänsten

  • Ansök senast: 6 december 2022
  • Helsingborg
Kvalifikationer

Din roll:

• Ta emot och skapa bokningar.

• Planera dagens arbete.

• Komplettera/tidsätta arbetsorder.

• Kontakta kund vid tillkommande arbeten.

• Kontrollera materialtillgång vid tillkommande arbeten.

• Rapportera färdig bil till kund.

• Prissätta och redigera arbetsorder inför fakturering.

• Kundkontakt vid inlämning, under arbetets utförande samt vid utlämning av fordon till kund.

• Engagerad, ansvarsfull och serviceinriktad.

• Ett välutvecklat ordningssinne.

• God datorvana.

• Goda kunskaper i engelska.

• God svenska i tal och skrift.

• B-körkort.

Tjänstens omfattning
Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande.

Låter detta intressant är du välkommen med din ansökan redan idag.

Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan.

Personuppgiftshantering Promeister Solutions AB org. nr. 559034-6929 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter:

Publicerad den

29-11-2022

Extra information

Status
Öppen
Ort
Helsingborg
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Detaljhandel
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Helsingborg | Detaljhandel | Heltidsjobb (förstajobb)

Ansök nu

Dela jobbannonsen