Account Manager i Stockholm

Om tjänsten


Har du tidigare erfarenhet av försäljning och vill jobba i en inspirerande miljö, med trevliga kollegor på ett bolag som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad? Då passar rollen som Account Manager hos Office Management dig perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna inom Facility Management.

Om rollen

Vill du vara med och hjälpa våra kunder att skapa framtidens arbetsplats? I så fall har vi jobbet för dig! Vi hjälper företag att skapa en attraktiv arbetsplats dit anställda vill komma. Du kommer ingå i ett sammansvetsat team där du fokuserar på att sälja tjänster ur Facility Managements produktportfölj, vilken bland annat innefattar inredning, kaffe- och vattenmaskiner samt lokalvård och bemanning.

Arbetsuppgifter

I rollen ansvarar du för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Som ansvarig över dina kunder säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen. Du kommer även att följa med på dina kollegors kundmöten och representera ditt affärsområde för att vägleda våra kunder på resan mot framtidens arbetsplats. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll.

I ditt primära uppdrag ingår bland annat att:

  • Vårda och stärka samarbetet med befintliga kunder
  • Kontakta nya kunder
  • Verka för en hög kundnöjdhet
  • Agera produktspecialist och expert inom området Facility Management gentemot kunder och kollegor
  • Kontinuerlig kompetensutveckling
  • Vara en förebild internt och extern
  • Hjälpa våra kunder till rätt lösningar i resan mot framtidens arbetsplats

Din profil

  • Du har minst 3 års erfarenhet inom försäljning
  • Du innehar B-körkort
  • Du utrycker sig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift då det krävs i det dagliga arbetet med kund
  • Har du dessutom erfarenhet från närliggande bransch är det meriterande
  • Eftersom vi arbetar för en jämn könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten

 

Personliga egenskaper

För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens, en positiv grundsyn samt förståelse för helheten. Som person är du självgående, driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare, som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.

 

Vad kan vi erbjuda dig?

  • Hos Office Management erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
  • Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
  • För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid
  • Möjlighet till tjänstebil
  • Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021 och 2022
  • O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportalen Benify

 

Om oss

Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 450 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.100 MSEK år 2021 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Uppsala, Malmö, Helsingborg, Linköping, Tammerfors, Kramfors och Luleå.

 

Övrig information

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Plats: Stockholm

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Antal lediga tjänster: 2 st

 

Har du frågor om tjänsten slår du en signal till Erik Wilson, Sales Manager på 010–8585478.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om Office Management

Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i Norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 450 medarbetare, en omsättning på 1320 MSEK (2019) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland. 

Vår vision
Vi gör din arbetsdag framgångsrik.

Grundades 1993
Medarbetare 450
Omsättning 1320 MSEK

Publicerad den

29-11-2022

Extra information

Status
Öppen
Ort
Stockholm
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Stockholm | Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb)

Ansök nu

Dela jobbannonsen