Har du tidigare erfarenhet av försäljning och vill jobba i en inspirerande miljö, med trevliga kollegor på ett bolag som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad? Då passar rollen som Account Manager hos Office Management dig perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna inom Facility Management.
Om rollen
Vill du vara med och hjälpa våra kunder att skapa framtidens arbetsplats? I så fall har vi jobbet för dig! Vi hjälper företag att skapa en attraktiv arbetsplats dit anställda vill komma. Du kommer ingå i ett sammansvetsat team där du fokuserar på att sälja tjänster ur Facility Managements produktportfölj, vilken bland annat innefattar inredning, kaffe- och vattenmaskiner samt lokalvård och bemanning.
Arbetsuppgifter
I rollen ansvarar du för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Som ansvarig över dina kunder säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen. Du kommer även att följa med på dina kollegors kundmöten och representera ditt affärsområde för att vägleda våra kunder på resan mot framtidens arbetsplats. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll.
I ditt primära uppdrag ingår bland annat att:
Din profil
Personliga egenskaper
För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens, en positiv grundsyn samt förståelse för helheten. Som person är du självgående, driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare, som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.
Vad kan vi erbjuda dig?
Om oss
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 450 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.100 MSEK år 2021 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Uppsala, Malmö, Helsingborg, Linköping, Tammerfors, Kramfors och Luleå.
Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Plats: Stockholm
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Antal lediga tjänster: 2 st
Har du frågor om tjänsten slår du en signal till Erik Wilson, Sales Manager på 010–8585478.
Vi ser fram emot din ansökan!
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management är klimatneutralt enligt standarden PAS2060, vilket innebär mätning, minskning och klimatkompensering av hela bolagets klimat¬avtryck. Arbetet omfattar utsläpp från hela verksamheten, inklusive produkter och tjänster som levereras till kund. Bolaget är miljöcertifierade ISO14001. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2022 och har kontor i Stockholm, Oslo, Uppsala, Tammerfors, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Kramfors, Linköping och Luleå.
02-06-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!