Inaktiv platsannons

Servicemedarebetare till vår reception/servicedesk i Solna Business Park

Om tjänsten

Vill du vara en del av något större?
Om du vill jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, Om du har stora ambitioner, inte är rädd för utmaningar och vill växa samtidigt som du bidrar till vår utveckling och tillväxt. Då är du välkommen till Sodexo!

Vi söker en ny medarbetare till vår reception/servicedesk hos vår kund i Solna Business Park.

Vem är du?

Då du blir vår kunds ansikte utåt får en mycket viktig roll i att skapa en välkomnande serviceatmosfär och ett professionellt mottagande. Vi söker dig som har fallenhet för service med fingertoppskänsla, är ansvarsfull och initiativtagande samt håller ordning och reda. Kommunikation i såväl tal som skrift är också en viktig egenskap. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar Sodexos vilja att leverera service i världsklass likväl delar våra värderingar serviceanda, laganda och utveckling. Det innebär att du ska ha en hög servicenivå, god överblick över ditt serviceområde och kunna komma med förslag till förbättringar. Förutom att du behärskar svenska i tal och skrift bör du även ha mycket goda engelska kunskaper både i tal och skrift, då engelska är koncernspråket hos vår kund med många internationella medarbetare. Du bör även besitta goda organisatoriska egenskaper och att du gillar att jobba med rutiner och processer. Du måste kunna vara självgående och fatta egna beslut samt vara flexibel. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och att du kommer med goda referenser. Körkort är också en merit

Hur ser din arbetsdag ut?

Du kommer att arbeta med många och varierande arbetsuppgifter, både högt och lågt, då receptionen har en central roll för verksamheten och även inkluderar växel. Din uppgift är att se till att kontorets tjänsteleverans fungerar smidigt och att skapa en trivsam och väl fungerande miljö för de som besöker och arbetar på arbetsplatsen.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av:

  • Välkomna, informera och vägleda besökare i receptionen och lotsa dem vidare i anläggningen på ett serviceinriktat sätt.
  • Informera och ombesörja att gällande säkerhetsföreskrifter följs
  • Hantering av passerkort
  • Ärendehantering
  • Beställningar av olika slag
  • Post & godshantering
  • Övriga administrativa arbetsuppgifter

Vi söker just dig som tycker det är kul med ett omväxlande arbete och inte är prestigefull, samt tycker om att ingen dag är lik den andra.

Om du är rätt person kan vi erbjuda dig

En varierande och spännande roll där ditt arbete kommer vara en viktig del i Sodexos framgång.

Möjligheten att utvecklas. Sodexo har stort fokus på karriärutveckling genom regelbundna utvecklingssamtal och utvecklingsplan som följs upp. På sikt kan det finnas utvecklingsmöjligheter till större ansvar och andra positioner internt.

Anställningsform och arbetstider:

Anställningen är tillsvidare med inledande provanställning, på heltid, 40 tim per vecka måndag - fredag dagtid.

Publicerad den

09-01-2023

Extra information

Status
Stängd
Ort
Solna
Typ av kontrakt
Deltidsjobb
Typ av jobb
Restaurang
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Solna | Restaurang | Deltidsjobb