Har du tidigare erfarenhet av service och vill jobba i inspirerande lokaler, med trevliga kollegor på ett bolag som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad? Då passar rollen som Service personal hos Office Management dig perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna inom affärsområdet Facility Management.
Om rollen
Vi erbjuder våra kunder framtidens arbetsplats genom konstorsnära tjänster. Som Servicepersonal kommer du ingå i ett sammansvetsat team där du är ansiktet utåt hos våra kunder och ansvarar över att kaffemaskiner är påfyllda och i toppskick.
Arbetsuppgifter
I den här rollen är du social, positiv och självgående. Du kommer att vara ute hos kund dagligen och säkerhetsställa att kaffemaskiner är tiptop och att dem alltid är påfyllda. I samband med Service levererar vi även förbrukningsmaterial, så som kaffe, te och mjölk. Ditt arbete är en viktig del i hur kunden upplever leveransen men även samarbetet med oss.
Krav profil
Personliga egenskaper
För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, driven och ansvarstagande! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer.
Vad kan vi erbjuda dig?
Om oss
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.100 MSEK år 2021 och har kontor i Stockholm, Oslo, Uppsala, Tammerfors, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Kramfors, Helsingborg, Linköping och Luleå.
Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Halvtid (50%), med god chans till utökning av tjänsten
Plats: Linköping
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Har du frågor om tjänsten slår du en signal till Kim Söderström, på 010–8585197.
Vi ser fram emot din ansökan!
Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i Norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 450 medarbetare, en omsättning på 1320 MSEK (2019) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland.
Vår vision
Vi gör din arbetsdag framgångsrik.
13-08-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!