Om tjänsten
Genom att utnyttja teknik och data arbetar EasyPark för att förbättra vardagen i städer runt om i världen. Vårt passionerade EasyPark-team samarbetar kring innovativa lösningar för att digitalisera hela parkeringsekosystemet. Vi vill att folk ska ägna sin tid åt det som verkligen betyder något, samtidigt som vi sköter parkeringen.
Vill du bli en del av ett fantastiskt team med en välkomnande kultur? Läs då vidare!
DU ERBJUDS:
- Att bli en del av ett sammansvetsat team där man har kul på ;
- Komma till ett företag med högt i tak och där dina förslag kan bli till verklighet.
- Frihet under ;
- Att få komma till ett internationellt bolag där karriärmöjligheterna är ändlö ;
EXEMPEL PÅ ARBETSUPPGIFTER:
- Primärt besvara inkommande samtal och mail.
- Felsökning gällande tekniska problem.
- Registrering av nya kunder.
- Hantera fakturafrågor.
- Övrig administration.
VI SÖKER DIG SOM:
- Har relevant arbetslivserfarenhet eller viljan att lära dig om en helt ny bransch.
- Har en förståelse och/eller intresse för teknik.
- Talar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska.
- Är en lagspelare med ett positivt ;
I den här rollen ser vi mer till dina personliga egenskaper snarare än dina erfarenheter. Stor vikt tillämpas på vem du är och vad du vill uppnå tillsammans med EasyPark.Hoppas vi har fångat ditt intresse, vi ser fram emot din ansökan!
ÖVRIG INFORMATIONStart: ;
Arbetstider: Heltid, ).
Plats: Stockholm, Vä ;
Anställningsform: Detta uppdrag är ett konsultuppdrag och du blir anställd hos A-hub AB under dina 6 första må ;Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. EasyParks önskemål är därför att alla frågor rörande tjänsten hanteras av A-Hub.
Extra information
- Status
- Stängd
- Önskad utbildningsnivå
- Grundskola
- Ort
- Stockholm
- Typ av kontrakt
- Heltidsjobb (förstajobb)
- Typ av jobb
- Kundservice / Call center
- Körkort önskas
- Nej
- Tillgång till bil önskas
- Nej
- Personligt brev krävs
- Nej
- Språk
- Svenska
Stockholm | Kundservice / Call Center | Heltidsjobb (förstajobb) | Grundskola