Din roll:
• Ta emot och skapa bokningar.
• Planera dagens arbete.
• Komplettera/tidsätta arbetsorder.
• Kontakta kund vid tillkommande arbeten.
• Kontrollera materialtillgång vid tillkommande arbeten.
• Rapportera färdig bil till kund.
• Prissätta och redigera arbetsorder inför fakturering.
• Kundkontakt vid inlämning, under arbetets utförande samt vid utlämning av fordon till kund.
• Engagerad, ansvarsfull och serviceinriktad.
• Ett välutvecklat ordningssinne.
• God datorvana.
• Goda kunskaper i engelska.
• God svenska i tal och skrift.
• B-körkort.
Önskvärt Då vi rör oss i en mansdominerad bransch ser vi gärna kvinnliga sökanden.
Tjänstens omfattning
100%
Vi tillämpar sex månaders provanställning
Låter detta intressant är du välkommen med din ansökan. Urval av kandidater kommer att ske löpande.
Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av
dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i
urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du
skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan.
Personuppgiftshantering
Promeister Solutions AB org. nr. 559034-6929 är personuppgiftsansvarig för
behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår
policy om hur vi behandlar dina personuppgifter:
28-02-2023
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!