Har du tidigare erfarenhet av strategisk försäljning och vill jobba i inspirerande lokaler, med trevliga kollegor på ett bolag som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad? Då passar rollen som Account Manager hos Office Management dig perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna inom affärsområdet Facility Management.
Om rollen
Vi erbjuder våra kunder framtidens arbetsplats genom konstorsnära tjänster. Som Account Manager kommer du ingå i ett sammansvetsat team där du säljer tjänster ur Facility Managements produktportfölj, mot både nya och befintliga kunder.
Arbetsuppgifter
I den här rollen ansvarar du själv för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Som avtalsansvarig över din kund säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.
Din profil
Personliga egenskaper
För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.
Vad kan vi erbjuda dig?
Om oss
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management är klimatneutralt enligt standarden PAS2060, vilket innebär mätning, minskning och klimatkompensering av hela bolagets klimatavtryck. Arbetet omfattar utsläpp från hela verksamheten, inklusive produkter och tjänster som levereras till kund. Bolaget är miljöcertifierade ISO14001. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.100 MSEK år 2021 och har kontor i Stockholm, Oslo, Uppsala, Tammerfors, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Kramfors, Helsingborg, Linköping och Luleå.
Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Plats: Linköping
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Har du frågor om tjänsten slår du en signal till Martin Karlsson, Sales Manager på 010–8585262.
Vi ser fram emot din ansökan!
Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i Norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 450 medarbetare, en omsättning på 1320 MSEK (2019) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland.
Vår vision
Vi gör din arbetsdag framgångsrik.
04-11-2023
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!