Inaktiv platsannons

TOP JOB

Jobba sommarsäsong på Swedavias kundtjänst på Stockholm-Arlanda

Brinner du för kundfrågor och service och är på jakt efter sommarjobb? Vi på Swedavias Contact Center söker nu flera nya medarbetare som vill jobba hos oss över sommarsäsongen 2023!

38 - 40 timmar per vecka

Arbetsbeskrivning:

På Contact Center sitter du stationerad på Arlanda, men svarar på ärenden för alla våra tio flygplatser. Contact Center består av Customer och Parkering. Customer hanterar allmänna frågor, medan Parkering huvudsakligen svarar på frågor som rör parkeringsärenden. Som anställd hos oss jobbar du över gränserna för de olika delarna. Till arbetsuppgifterna hör bland annat telefon- och mejlkontakt med kunder och resenärer och dina främsta arbetsredskap är dator och telefon. Arbetet är periodvis mycket telefonintensivt.

Flygplatsen är öppen årets alla dagar och i din roll som Agent arbetar du mot verksamhetens behov, vilket innebär oregelbundna arbetstider samt varierande längd på arbetspassen. Du arbetar i skift på ett rullande schema, där både helg- och nattarbete kan ingå. Dagtid varierar arbetstiden mellan 05.30 och 23.00. 

Betald utbildning kommer påbörjas i april och maj, sommarjobbet sträcker sig sedan till sista september. 

Swedavia AB

Brinner du för kundfrågor och service och är på jakt efter sommarjobb? Vi på Swedavias Contact Center söker nu flera nya medarbetare som vill jobba hos oss över sommarsäsongen 2023!

Contact Center är en kundanpassad och flexibel verksamhet som arbetar med att ge bästa service till Swedavias kunder och resenärer framförallt via telefon- och mejlkontakt. Som Agent hos oss får du jobba på en spännande arbetsplats med flygpuls och internationell atmosfär, tillsammans möjliggör vi för människor att mötas! 

Vad vi erbjuder:

  • Möjlighet att uppleva en unik och spännande arbetsplats
  • Hög arbetsglädje och fantastiska kollegor
  • Utvecklande och stimulerande arbetsuppgifter
  • Kollektivtrafiksbidrag
  • Tillgång till förmånsportalen Benify

Vad vi ber om:

  • Avslutad gymnasieutbildning (eller pågående)
  • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska eftersom du dagligen har kontakt med våra kunder och resenärer
  • Du kan ta dig till flygplatsen dygnets alla timmar
  • Du är bekväm med att arbeta med telefon och dator som arbetsredskap
  • Du är engagerad och har intresse för service och kundfrågor
  • Du är lyhörd inför verksamhetens behov och kan prioritera
  • Du har ett flexibelt förhållningssätt och kan hantera arbete i högt tempo
  • Du kan leda dig själv
  • Du har ett utvecklat ordningssinne

Ansök

Urval sker löpande och vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt!

Publicerad den

20-03-2024

Extra information

Säkerhet har hög prioritet för oss på Swedavia. Vi genomför därför en säkerhetsprövning innan beslut om anställning. Du kan läsa mer om vad säkerhetsprövning innebär på Säkerhetspolisens hemsida.

För att kunna göra så objektiva bedömningar som möjligt använder vi arbetspsykologiska tester i våra rekryteringar.

Status
Stängd
Önskad utbildningsnivå
Annan, Gymnasium, Universitet/Högskolestudier, Yrkesutbildning
Ort
Stockholm
Antal timmar per vecka
38 - 40
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb), Sommarjobb
Ansvarig för
Kundfrågor och service
Typ av jobb
Kontor / Administration , Kundservice / Call center
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej
Språk
Engelska, Svenska

Topjob | Stockholm | Kontor / Administration | Kundservice / Call Center | Jobb för back officemedarbetare | Jobb för callcentermedarbetare | Jobb för kundservicemedarbetare | Heltidsjobb (förstajobb) | Sommarjobb | Annan | Gymnasium | Universitet/Högskolestudier | Yrkesutbildning