Inaktiv platsannons

Driftsupport inom Lokalvård i Stockholm

Om tjänsten

Office Management söker dig som vill arbeta med driftsupport inom Lokalvård. Det här är möjligheten för dig som brinner för att leverera hållbar kvalitet och miljömedvetna tjänster för att bidra till en hög kundnöjdhet.

Sök tjänsten redan idag!

Om rollen

Vi är stolta över att alla våra städtjänster är klimatkompenserade och miljövänliga och som driftsupport hos oss på Office Management kommer du säkerställa att vi fortsätter leverera våra tjänster med hög kvalitet till våra kunder finns i Stockholm, Uppsala och Södertälje.

Du kommer tillsammans med vår koordinator, säljare samt lokalvårdare arbeta för att skapa en välvårdad arbetsplats för våra kunder. Vi har en hög kundnöjdhet som vi är väldigt stolta över, och något som vi såklart vill bibehålla. Du kommer att vara en viktig del i arbetet med att leverera enligt överenskommelse och samtidigt möta kundens förväntan.

Arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta med den dagliga driften som omfattar både reaktiva och proaktiva aktiviteter. Det innebär bland annat att du kommer att;

  • Sammanställa avstämning föregående och kommande dag
  • Hantera akuta händelser
  • Hantera planerade händelser
  • Kvalitetssäkring, uppföljning och egen kontroll
  • Uppstart av kundsamarbeten
  • Leverans av material

Din profil

  • Erfarenhet från lokalvård
  • SRY- utbildning
  • B-körkort
  • Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift

Personliga egenskaper

För att lyckas i rollen behöver du vara en problemlösare, ha en hög servicenivå och förstå vikten av att leverera enligt förväntan. Mycket kommer att handla om att ta in och förmedla information och instruktioner vilket gör att du måste vara kommunikativ och pedagogisk.

Eftersom vi levererar helhetslösningar inom FM är det även viktigt att du har förståelse för vilket värde vi levererar till våra kunder samt är nyfiken på hur du i din roll kan bidra till den relationen.

Vad kan vi erbjuda dig?

Du kommer till en organisation som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad. Vi trivs tillsammans och ser det som en självklarhet att dela med oss av kunskap, kompetens och insikter.

För oss är work life balance viktigt. Våra chefer är närvarande, vi har en inkluderande arbetsplats och ger alltid rätt förutsättningar för våra medarbetare att utvecklas. Vi satsar långsiktigt på våra medarbetare och du börjar din resa hos oss genom en gedigen onboardning.

Vårt erbjudande omfattar bland annat;

  • En timmes träning på arbetstid varje vecka
  • En timmes utbildning/förkovring på arbetstid varje vecka
  • Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021, 2022, 2023
  • O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportalen Benify

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: heltid 8-17.00 kvällsarbete förekommer

Plats: Stockholm

Anställningsform: Tills vidare med 6 månaders provanställning, månadslön

Om Office Management

Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management är klimatneutralt enligt standarden PAS2060, vilket innebär mätning, minskning och klimatkompensering av hela bolagets klimat¬avtryck. Arbetet omfattar utsläpp från hela verksamheten, inklusive produkter och tjänster som levereras till kund. Bolaget är miljöcertifierade ISO14001. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2022 och har kontor i Stockholm, Oslo, Uppsala, Tammerfors, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Kramfors, Linköping och Luleå.

Grundades 1993
Medarbetare 450
Omsättning 1320 MSEK

Publicerad den

20-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Stockholm
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Stockholm | Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb)